La doar câteva luni de când Volvo Trucks a început producția în serie a gamei de camioane grele electrice – Volvo Trucks România livrează deja primul autotractor, un Volvo FH Electric 4x2T către Blue River, o companie de transport care consideră sustenabilitatea principalul obiectiv pentru viitor.
„Această livrare reprezintă un pas înainte major pentru călătoria pe care o face compania noastră în domeniul electromobilității! Acesta nu este doar primul camion electric Volvo pe care-l livrăm în România dar este și primul autotractor electric de 40 de tone prezent în țară.
Orice pas în tranziția ecologică a transporturilor ne aduce mai aproape de o societate fără carbon. Iar Volvo Trucks, în calitatea sa de producător cu cea mai largă gamă de vehicule electrice în producția în serie este complet pregătit să sprijine industria în tranziția către un transport sustenabil”, spune Per Forsberg, Managing Director Volvo România.
O soluție completă de afaceri pentru a satisface nevoile clientului
Contractul a fost semnat în octombrie 2022, după o analiză amplă a modelului de lucru pentru distribuție, care a pornit de la nevoile de transport specifice ale clientului în ceea ce privește autonomia, rutele sau capacitatea de încărcare.
Toate acestea au condus la definirea unei soluții complete de electromobilitate, care include autotractorul Volvo FH 4×2, recunoscut pentru eficiența sa în operațiunile de transport pe distanțe lungi, într-o specificație tehnică corespunzătoare cerințelor, împreună cu un spectru larg de servicii de asistență și suport: contract de service Volvo Gold, servicii de productivitate pentru optimizarea rutelor și o soluție de finanțare adecvată.
Pentru Volvo FH Electric sunt disponibile două opțiuni de încărcare – curent alternativ
(AC) sau curent continuu (DC).
– Cu un încărcător DC, la o putere de încărcare maximă de 250 kWh, încărcarea bateriei se realizează foarte rapid – în 90 de minute se poate încărca până la 80% și în aproximativ două ore pentru 100%, ceea ce permite camionului să fie încărcat în timpul pauzei de prânz a șoferului pentru a adăuga o autonomie suplimentară.
-În varianta AC, cu o putere de 43 kWh, o încărcare completă se poate efectua în 10 ore, opțiune ideală pentru încărcarea peste noapte.
Pingback: Noul camion Volvo FH Electric are 40 de tone la gol, poate merge doar 300 km si are un pret dublu fata de un FH diesel | WHATTRUCK