Austria vrea sa opreasca transportatorii romani! Austria vrea ziduri in UE

PROPUNEREA PREȘEDINȚIEI AUSTRIECE ESTE ÎMPOTRIVA MOBILITĂȚII ÎN UE!

SPUNEȚI NU SEGREGĂRII ECONOMICE ȘI SOCIALE A UE!

NU perioadei de “răcire”(cooling off) de 7-14 zile la CABOTAJ!
– Restricționarea cabotajului și a accesului la piață sunt împotriva politicii comune a UE în domeniul transporturilor, în contradicție directă cu obiectivele sale privind decarbonizarea și eficiența rețelei de transport.

NU aplicării detașării la transportul rutier
– Șoferii profesioniști sunt lucrători hiper-mobili, nu lucrători detașați
– Regulile și poverile detașării blochează transportul rutier internațional în UE, impunând transportatorilor să calculeze&plătească diferite salarii naționale pentru 1 șofer, pe 1 lună 
– Împărțirea transportului rutier internațional în bilateral și “crosstrade” cu diferite regimuri de detașare va limita operațiunile de transport rutier internațional, va complica și mai mult povara administrativă și va distorsiona operarea în condiții echitabile în sectorul transporturilor rutiere prin aplicarea unor regimuri de plată diferite pentru șoferii profesioniști din aceiași companie, care efectuează tipuri diferite de operațiuni de transport rutier internațional. 

X  NU întoarcerii acasă OBLIGATORII a șoferilor și a vehiculelor!
– Șoferii profesioniști au dreptul la libera circulație în UE. Alegerea modului în care șoferii își petrec timpul privat este garantată prin Drepturile Omului, șoferii nu sunt cetățeni de mâna a doua!

– Vehiculele sunt mijloacele de producție ale transportatorilor pentru serviciile de transport și transportatorii au dreptul la libera circulație a serviciilor lor în UE! Întoarcerea acasă obligatorie a vehiculelor va conduce la o creștere dramatică a curselor în gol și a emisiilor de CO2, în timp ce creșterea costurilor va fi mult mai mare pentru transportatorii din țările periferice, distorsionând astfel condițiile de concurență egală pe piața transporturilor rutiere din UE.

CE TREBUIE FACUT?

– Continuați liberalizarea pieței către un spațiu european unic al transporturilor

– Mențineți cabotajul în linia scopului pentru care a fost creat de a îmbunătăți eficiența transportului rutier de mărfuri, reducând cursele în gol și emisiile de CO2

– Sprijiniți excluderea totală a transportului rutier de la regulile privind detașarea lucrătorilor

– Opriți interpretările naționale ale legislației UE!

Ia sa auzim...

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.