Cat de economica este noua Toyota Proace 1.6 D-4D? Test de consum Whattruck

consum bucuresti proace consum proace date tehnice distributie curea drive test proace 1.6 d4d garantie 5 ani proace garda la sol motor hdi oferte pret proace pret achizitie saarcina utila proace test consum whattruck test drive toyota proace test in ro valoare de revanzare viteza maxima

Masina din acest test drive este una putin cunoscuta pentru clientii din Romania.

Spunem putin cunoscuta pentru ca japonezii de la Toyota au decis sa faca un pas important in Europa si sa vina cu un inlocuitor pentru modelul Hiace comercializat de peste 3 decenii.

consum bucuresti proace consum proace date tehnice distributie curea drive test proace 1.6 d4d garantie 5 ani proace garda la sol motor hdi oferte pret proace pret achizitie saarcina utila proace test consum whattruck test drive toyota proace test in ro valoare de revanzare viteza maxima

DE CE NU SE MAI PRODUCE HIACE?

La aceasta intrebare se raspunde simplu si elegant, respectiv modelul Hiace nu se mai preteaza cerintelor europenilor care nu mai cauta neaparat o masina utilitara indestructibila ci una care sa fie echipata cu o motorizare diesel de cilindree mica extrem de econimica.

Daca ne uitam la un Hiace 2.5 D-4D si la un Proace 1.6 D-4D nu putem sa nu obervam faptul ca modelul nou este mai mare, mai usor si mult mai economic.

CUM SE CONDUCE NOUL PROACE 1.6 diesel?

consum bucuresti proace consum proace date tehnice distributie curea drive test proace 1.6 d4d garantie 5 ani proace garda la sol motor hdi oferte pret proace pret achizitie saarcina utila proace test consum whattruck test drive toyota proace test in ro valoare de revanzare viteza maxima
Ei bine cand vorbim de masina de fata nu putem sa nu amintim faptul ca Proace este construit de catre Toyota pe baza tehnica a modelelor PSA Citroen si Peugeot, detaliu care nu este neaparat un lucru rau.

Spunem aceasta pentru ca modelul de fata este echipat cu cel mai economic motor diesel din segment, renumitul 1.6 HDI de 90 care reuseste sa consume in sarcina in Bucuresti doar 8.5 litri de motorina.

In plus fata de acest lucru nu trebuie sa omitem faptul ca masina de fata dispune de cel mai comfortabil interior din segmentul utilitarelor din clasa de pana in 3.5 tine.
Pozitia la volan asemanatoare cu cea a unei masini de clasa medie permite soferului lui Proace sa parcurga distante mari fara un grad de oboseala mare.

TREN DE RULARE SETAT DE TOYOTA

Pentru a diferentia masina de fata si cele ale francezilor japonezii de la Toyota au modificat amplu trenul de rulare, modelul Proace afisand un comportament rutiere atipic masinilor utilitare.

De fapt cu aceast model poti merge aproape sportiv pe drumurile virajate din afara marilor orase fara a avea impresia ca centrul de greutate este prea mare.

Stabilitatea lui Proace da clasa unor modele cunoscute precum VW Transporter T5 sau Mercedes Vito 2014.

CONSUM EXTREM DE MIC IN MEDIUL URBAN

consum bucuresti proace consum proace date tehnice distributie curea drive test proace 1.6 d4d garantie 5 ani proace garda la sol motor hdi oferte pret proace pret achizitie saarcina utila proace test consum whattruck test drive toyota proace test in ro valoare de revanzare viteza maxima
Spunem aceasta pentru ca in 5 ani de teste nu am intalnit pana acum o masina utilitara sa consume atat de putin si sa ofere o sarcina utila atat de mare.

Motorul francezilor de la PSA nu este puternic, insa ofera un consum mediu care pur si simplu da clasa masinilor germane din acest segment.

Cu jumatate de rezevor am reusit sa parcurgem in Bucuresti aproximativ 600 km, distanta apreciabila pentru cei care transporta bunuri relativ usoare in regim de distributie urbana.

DE CE PROACE SI NU PEUGEOT SI CITROEN?

consum bucuresti proace consum proace date tehnice distributie curea drive test proace 1.6 d4d garantie 5 ani proace garda la sol motor hdi oferte pret proace pret achizitie saarcina utila proace test consum whattruck test drive toyota proace test in ro valoare de revanzare viteza maxima
In primul rand trebuie spus faptul ca masina japonezilor benefeciaza de un CTC specific realizat de specialisti Toyota inca din stadiul de productie, detaliu care anunta o fiabilitate suprioara indiferent de regimul de utilizare.

In plus fata de aceasta noul Proace este o utilitara fara compromisuri, adica nivelul de echipare standard ofera instalatia de aer conditionat, geamurile electrice automate si sistemul de stabilitate ESP.

Cu acest dotari valoare de revanzare a masinii creste considerabil dupa ce transportatorul se gandeste sa-si schimbe flota.

consum bucuresti proace consum proace date tehnice distributie curea drive test proace 1.6 d4d garantie 5 ani proace garda la sol motor hdi oferte pret proace pret achizitie saarcina utila proace test consum whattruck test drive toyota proace test in ro valoare de revanzare viteza maxima

PRO

Motor diesel extrem de economic

Cutie de viteze cu 5 trepte bine sincronizata pentru transportul urban

Tren de rulare comfortabil si exact pe drumurile virajate

Cel mai comfortabil interior din segment

Garantie de 5 ani Toyota

 

CONTRA

Motorul 1.6 D-4D recomandat doar pentru transportul urban

Lipsa usa culisanta lateral stanga

Garda la sol relativ mica

2 thoughts on “Cat de economica este noua Toyota Proace 1.6 D-4D? Test de consum Whattruck

  1. Pingback: Test de consum cu noua Toyota Proace 1.6 D-4D 2014 | TESTE AUTO

  2. Pingback: Toate masinile Toyota ProAce (2016 – 2019) au probleme cu distributia pe curea | WHATTRUCK

Ia sa auzim...

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.