Test Drive-Am condus in premiera nationala noul Renault Master 2.3 dCI TwinTurbo 165 CP 2014

Echipa Whattruck a condus in premiera nationala cea mai puternica versiune de motorizare a noului Renault Master 2014.

De fapt aici vorbim de primul test drive oficial cu noul Renault Master facelift 2014, o utilitara de succes a francezilor care a primit cateva modificari substantiale.

Prima si poate cea mai importanta este echiparea sa cu un nou motor diesel dCI, un motor de 2.3 litri care a renuntat la supraalimentarea singulara cu geometrie variabila in favoarea unei supraalimentari TwinTurbo cu geometrie fixa.

Acest lucru inseamna ca noul Master TwinTurbo este mult mai performant ( 165 CP) si consuma in medie cu pana la 1.5 litri mai putin decat versiunea precedenta de 150 CP.

In viata de zi cu zi noul motor trage fara scrupule inca de la 1.700 rpm si permite soferului sa mearga alert ( sa nu spunem sportiv) chiar si in sarcina maxima.

De fapt reprizele de la 80-120 km/h sunt realizate fulminant in treapta III fara prea mari probleme din partea motorului.

Cutia de viteze a ramas una clasica cu 6 trepte care permite masinii sa meraga fara menajamente chiar si pe distante lungi in modul full highway cu multe resurse de putere.

De fapt aici putem sa vorbim pentru prima data de o motorizare diesel care nu doar ca are sanse a concura un V6 CDI al celor de la Mercedes Sprinter, ci chiar un motor mult mai rafinat si cu un consum incredibil de mic.

Noi am parcurs cateva sute de km la bordul masinii insa pentru un test amplu asteptam modelul pe piata din Romania.

 

Ia sa auzim...

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.