De ce Mercedes Citan Furgon 111 CDI 1.5 dCI de 116 CP este un esec comercial! Pretul ajunge la peste 30.568 euro

Mercedes Benz Romania are mari probleme de vanzari cand vorbim de segmentul masinilor comerciale.

Daca Vito si Sprinter am tot vazut pe sosele, micutul Citan se pare ca este un esec total pe piata din Romania pentru ca este un Renault mascat cu un pret extrem de mare de achizitie.

Modelul vizat de noi este un Citan Furgon 111 CDI extra-lung 1.5 dci 116 CP care ajunge cu dotari sa fie comercializat la noi cu un pret de peste 30.000 euro, pret chiar mai mare si decat al unui Sprinter dotat decent.

Citan este un vehicul comercial de clasa mica care este 100% o copie a lui Renault Kangoo si care nu a reusit sa concureze nationala Dacia Dokker chiar si cu cele mai bune reduceri.

De fapt Dokker este doar un Kangoo low-cost, iar pentru clientii din acest segment nu conteaza neaparat imaginea daca cumpara aceeasi masina cu aceelasi motor cu 60% mai ieftin.

Sa vinzi un Citan Furgon 111 CDI extra-lung 1.5 dci in 2020 cu peste 30.000 euro TVA inclus reprezinta de fapt o sinucidere comerciala, pe o piata unde Peugeot Rifter are motoare, cutii si un pret mult mai mic de achizitie.

De fapt actuala generatia Citan I a fost un esec pe toate pietele in ciuda dorintei celor de la Mercedes de a avea un succesor pentru Vaneo din anii 2000.

Iar motorizarea diesel 1.5 dCi de origine Dacia este economica, insa nu se poate apropia de un 2.0 TDi de la Caddu sau noul 1,5 BlueHDI de la Peugeot si Citroen indiferent de cat de multa este ea promovata!

Vorbim de un motor diesel lansat in urma cu 17 ani care a primit prea putine imbunatatiri.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.