Ford Romania are mari probleme de a comunica cu clientii sai ultimele sale oferte din segmentul de masini utilitare.
De fapt Ford Romania aplica o metoda care merge pe anumite piete, adica ofera pretul total pe luna fara TVA pentru o anumita masina insa fara a spune care este avansul sau pe cate luni este semnat contractul.
Aceasta politica de vanzari in sgmentul de vehicule comerciale nu poate decat sa duca la scaderi clare ale lor pentru ca sunt clienti de flote care fac un research online si care doresc preturile de lista chiar pe site-ul oficial Ford.
Ei bine daca te duci pe site-ul ford.ro nu prea avem mari sanse de a avea lista de preturi oficiale ale masinilor pentru ca Ford te vrea un client care merge la dealer!
Acolo dealerul cere din start numele firmei sau numele administratorului pentru a introduce aceste date intr- baza Ford Romania. Aici dealerii cer importatorului dreptul la vanzarea masinii daca clientul a intrat la el in showroom.
CUM PUTEM COMBATE ACEST STIL DE VANZARI? SFATURILE WHATTRUCK
-Nu mergi la showroom-ul Ford pentru ca ei nu trebuie sa-ti cunoasca datele de indentificare ale firmei.
-Ceri oferta online fara a completa formularul Ford online.
-Daca nu vrei sa-ti descoperi datele de email pentru Ford in email atunci completeaza formularul online cu alte date decat cele reale.
-Adresa de email trebuie sa fie una realizata recent pe GMAIL sau YAHOO!
–Cere o recalculare a pretului de achizitie dupa prima oferta cu amenintarea ca mergi la VW sau Renault pentru un Crafter sau un Master!