Ford Transit si Ford Ranger au probleme tehnice cu motoarele 2.2 TDCI si 3.2 TDCI Duratorq

probleme ford transit 2016, transit probleme 2016. ,ford ranger 2016 probleme, fiabilitate ford 2.2 tdci duratorq, injcetoare ford 2.2 tdci, injectoare ford 3.2 tdci duratorq, consum are ford transit, probleme ford transit flote

Ford Europe a anuntat ca urmeaza sa efectueze un recall cu masinile utilitare Transit si Ranger.

De vina pentru acest lucru este motorul 2.2 TDCi insa si motorul mai mare 3.2 TDCi care au grave probleme cu sistemaul de injectie directa al motorinei.

probleme ford transit 2016, transit probleme 2016. ,ford ranger 2016 probleme, fiabilitate ford 2.2 tdci duratorq, injcetoare ford 2.2 tdci, injectoare ford 3.2 tdci duratorq, consum are ford transit, probleme ford transit flote

Acesta se defecteaza mult mai repede decat era de asteptat, iar pentru o masina utilitara de ultima generatie care trebuie sa parcurga multi km acesti lucru nu este foarte bun.

De asemenea Ford Transit are probleme si cu fiabilitatea generala a motorizarii 2.2 TDCI, foarte multe modele intrand in service inca din primul an de garantie.

probleme ford transit 2016, transit probleme 2016. ,ford ranger 2016 probleme, fiabilitate ford 2.2 tdci duratorq, injcetoare ford 2.2 tdci, injectoare ford 3.2 tdci duratorq, consum are ford transit, probleme ford transit flote

Mai jos vezi ce zic clientii de Ford Transit din Romania:

Pe lângã scumpa mea Laguna, mai detin si un Transit TDCI 140..etc, an 2008.
Decând am luat masina asta, nu am avut o problemã cu ea, ci 1000. Pe la început incepuserã sã mii se aprindã becurile de erori, gen anomalie motor, vanna egr, si multe altele. La 40.000 km a trebuit sã schimb volanta + kitu ambreiaj, era in garantie.. dar eu nu am stiut, am crezut ca are 1 an si defapt avea 2.. Na.. de atunci tot a mai avut ea probleme, cu anomaliile ei, si devenise brad de craciun in bord. Dupa mii d € cheltuiti prin Ford service, a fost reparata, numai avea nimic in bord aprins..

Pânã astã-searã, am luat-o sã duc pe cineva.. iar s-a aprins un beculet in bord, si in cartea ei scrie: anomalie motor.

Dar sã numai vorbesc cã turbosuflanta se aude mai tare ca la un camion. Suierã.. dar rãu, foarte rãu.

Pe scurt, nu vã luati Transit TDCI !

probleme ford transit 2016, transit probleme 2016. ,ford ranger 2016 probleme, fiabilitate ford 2.2 tdci duratorq, injcetoare ford 2.2 tdci, injectoare ford 3.2 tdci duratorq, consum are ford transit, probleme ford transit flote

Sursa:Aici

15 thoughts on “Ford Transit si Ford Ranger au probleme tehnice cu motoarele 2.2 TDCI si 3.2 TDCI Duratorq

  1. adrian

    confirm problema. am un ford ranger limited care la viteza mare intre 12-130 km pe ora are rateuri ca si cum ar ramane brusc fara motorina sau ca atunci cand ai apa in motorina; altfel masina este foarte reusita

    Reply
  2. katalin

    am condus un Ford Ranger (acum e in service) cu urmatoarele probleme:
    la 2000 km s-a slabit furtun turbo, la 150000 injectorul a distrus motorul (presiune prea mare in carter

    Reply
  3. Dragoș

    Ford transit 2.2tdci 96kw.La 217000km motorul a văzut.Piston spart,alte 2 aveau segmenții aliniați.
    Inadmisibil.Motoare proaste.

    Reply
    • Vali

      Salut si eu am aceasi problema sa spart pistonul la 150000 am pus bloc nou de abia l am scos de la reprezenranta la resoftat , oare sa mai am incredere in el?

      Reply
  4. Ion

    Rangerul meu, nadejdea mea de a fi acolo unde am treaba s-a defectat la 67000 km. Pe asfalt, in regim de viteza corespunzator localitatii, toti martorii de bord s-au stins si asa au ramas. La service testerul nu indica nimic.
    Daca ati avut astfel de problema, cum s-a rezolvat ?

    Reply
  5. Vlad

    Salut am un Wildtrack livrat pe 6.12.2017, dus in service cu batai pe spate pe 18.12.2017 constatat si remediat amortizor nestrans dreapta spate. Are batai puternice la motor dimineata 10-15 min de la pornire cand accelerezi peste 2000 rotatii pe minut, la service Ford Baneasa au zis initial ca bate cardanul :)) iar apoi ca asa e normal. Ford Romania nu raspunde la reclamatii voi face o expertiza la RAR si ii voi da in judecata. Nu cumparati Ranger 3.2

    Reply
    • Ilie Pasarica

      Salut,si eu am un model Ranger nereușit de motor 2,2.Problema e ca ăștia de la Ford nu vor sa răspundă la sesizari,e ca în piata…marfa vândută nu se schimba….asta e

      Reply
  6. Toma

    Salut.

    Mai jos va descriu faptele.

    Joi 11 oct 2018 a cedat sistemul de franare al auto Ford Ranger XLT fabricatie 2017 – in garantie – in timp ce coboram un pod la viteza de 90-100 km/h. Situatia a fost de mare risc, deoarece la baza podului se afla o coloana de masini. In prezent auto se afla in reparatie pe garantie la Ford BDT Bucuresti, care m-au anuntat ca racordul flexibil de frana nu se afla pe stoc nici in fabrica din Germania si ca am de asteptat saptamani. Azi luni 15 oct 2018 inca nu mi-au dat alta masina. Aceste aspecte sunt de luat in considerare pentru toti potentialii clienti Ford. Au un call center externalizat, nu iti pot face legatura cu nici un angajat Ford cu care sa vorbesti.
    Inca ceva: Ford Ranger XLT nu este o masina cu sistem 4×4 functional. Functioneaza doar la mers in linie dreapta. Din fabricatie, atunci cand sistemul 4×4 este cuplat, nu se poate lua viraj complet, deoarece puntea fata franeaza singura, fara a se actiona in nici un fel frana. Aceasta se petrece datorita faptului ca atunci cand 4×4 este activ, rotile din fata se invart cu aceeasi viteza in viraj (la orice alta masina, in viraj rotile se invart cu viteze diferite, roata din exterior parcurgand o distanta mai mare). Evenimentul se petrece pe 4×4 High si low, la toate cele 4 Ranger din 2017 pe care le-am testat.

    De asemenea, pe 5 oct 2018 am fost tinut 8 ore la Bdt pentru revizia de 60.000 km, pentru rechemarea in service datorita problemelor de fabricatie si a unor probleme electrice semnalate de mine. Au schimbat doar uleiul, filtrele si mi-au comunicat ca electricianul nu a avut timp – desi nu m-au anuntat de aceasta ca sa pot lua masina de la ei si am mai fost si cu programare. Opt ore pentru ulei si filtre.

    Sper ca aceste informatii sa va fie de folos cu ceva.

    Reply
  7. tataee

    Sunt asa de bune motoarele ca se strica in mers la 120km/h! Dupa 150000km incep zgomote suspecte dupa care incep injectoare, pistoane sparte din cauza debitului de motorina, pompa ulei samd! Nu recomand acest motor 2.2 tdci si din citite nici cel de 3.2 nu ar sta prea bine! Se pare ca la partea de confort au evoluat semnificativ dar la partea fiabilitate au dat inapoi! Lucrez intr-o pozitie de sofer pe o autoutilitara intr-o flota de forduri cu motoare 2.2 si am facut deja 300.000km cu un astfel de motor la care am schimbat deja pistoane, injectoare, bloc motor! Motoare proaste, nu mai zic de manageri de flota care nu stiu pe unde sa scoata camasa dand vina pe noi soferii!! Respect si drumuri bune!

    Reply
  8. Betianu Alexandru

    De motorul 2.0L Ecoblue ati auzit ceva? Am comandat pe 19 iunie un Ford Transit L4H3 si nici azi nu a venit. Ma gandesc sa-l nu-l mai iau daca e si motorul prost. Are careva varianta asta de motorizare pe Ford Transit?

    Reply

Ia sa auzim...

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.