IVECO Daily Hi-Matic are o cutie automata ZF8 care are probleme de fiabilitate! Nu tine la cuplul motor

probleme IVECO Daily Hi-Matic, nu cumparati IVECO Daily Hi-Matic, consum IVECO Daily Hi-Matic, cost reparatie IVECO Daily Hi-Matic, de ce se strica cutia la IVECO Daily Hi-Matic, sfaturile specialistor IVECO Daily Hi-Matic, pret sh IVECO Daily Hi-Matic, test drive sarcina IVECO Daily Hi-Matic, test incarcat consum IVECO Daily Hi-Matic 2020

Spunem asta pentru ca am decis sa configuram noul Daily Hi-Matic 2020 si am observat ca pentru anumite variante italienii au ales cea mai proasta varianta a transmisiei germane ZF8 sau cum mai este ea cunoscuta 8HP.

probleme IVECO Daily Hi-Matic, nu cumparati IVECO Daily Hi-Matic, consum IVECO Daily Hi-Matic, cost reparatie IVECO Daily Hi-Matic, de ce se strica cutia la IVECO Daily Hi-Matic, sfaturile specialistor IVECO Daily Hi-Matic, pret sh IVECO Daily Hi-Matic, test drive sarcina IVECO Daily Hi-Matic, test incarcat consum IVECO Daily Hi-Matic 2020

Ei bine daca alegi un New Daily cu motorul diesel de top de trei litri si 210 CP trebuie sa cunosti faptul ca acest motor ofera un cuplu motor de 470 Nm la o turatie foarte joasa. Acest detaliu este foarte bun pentru o utilitara de peste 3.5 tone insa realitate este ca Iveco a facut o alegere dubioasa cu cei de la ZF.

probleme IVECO Daily Hi-Matic, nu cumparati IVECO Daily Hi-Matic, consum IVECO Daily Hi-Matic, cost reparatie IVECO Daily Hi-Matic, de ce se strica cutia la IVECO Daily Hi-Matic, sfaturile specialistor IVECO Daily Hi-Matic, pret sh IVECO Daily Hi-Matic, test drive sarcina IVECO Daily Hi-Matic, test incarcat consum IVECO Daily Hi-Matic 2020

In primul rand cutia automata 8HP de la ZF are mai multe variante care tin la un moment motor incepand cu 250 Nm ( vezi motoarele mici pe BMW Seria 1) insa este oferita intr-0 versiune de top 8HP90 care face fata unui moment motor de peste 950 Nm.

probleme IVECO Daily Hi-Matic, nu cumparati IVECO Daily Hi-Matic, consum IVECO Daily Hi-Matic, cost reparatie IVECO Daily Hi-Matic, de ce se strica cutia la IVECO Daily Hi-Matic, sfaturile specialistor IVECO Daily Hi-Matic, pret sh IVECO Daily Hi-Matic, test drive sarcina IVECO Daily Hi-Matic, test incarcat consum IVECO Daily Hi-Matic 2020

Iveco a ales pentru motorul sau de 470 Nm o cutie 8HP70 care este gandita de ZF sa FACA FATA  doar pentru 470 Nm! Exact aceelasi lucru a fost observat la masinile BMW care afisau aceeasi cutie insa care aveau sa fie complet distruse pentru ca nu erau capabile a face fata unui cuplu motor mai mare decat cel al motorlui.

Si acum Iveco NewDaily Hi-Matic are o cutie ZF8 aleasa sa fie mai ieftina la achizitie pentru Iveco, insa care NU ARE NICI O SANSA sa fie o cutie fiabila daca tinem cont de faptul ca in Romania transportatorii forteaza din plin aceste masini Iveco.

probleme IVECO Daily Hi-Matic, nu cumparati IVECO Daily Hi-Matic, consum IVECO Daily Hi-Matic, cost reparatie IVECO Daily Hi-Matic, de ce se strica cutia la IVECO Daily Hi-Matic, sfaturile specialistor IVECO Daily Hi-Matic, pret sh IVECO Daily Hi-Matic, test drive sarcina IVECO Daily Hi-Matic, test incarcat consum IVECO Daily Hi-Matic 2020

Asadar, Iveco dovedea un respect pentru clientii sai daca alegea o versiune a lui 8HP care era gandita sa tina cel putin 550 Nm!

Din pacate aceste masini vor avea probleme cu aceasta cutie, iar reparatia unui ZF8 costa in medie peste 2.500 euro cu TVA si garantie fara limita de km!

probleme IVECO Daily Hi-Matic, nu cumparati IVECO Daily Hi-Matic, consum IVECO Daily Hi-Matic, cost reparatie IVECO Daily Hi-Matic, de ce se strica cutia la IVECO Daily Hi-Matic, sfaturile specialistor IVECO Daily Hi-Matic, pret sh IVECO Daily Hi-Matic, test drive sarcina IVECO Daily Hi-Matic, test incarcat consum IVECO Daily Hi-Matic 2020

s

Ia sa auzim...

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.