Electrificarea pietei auto din Europa aduce si mari probleme in partea sectorului de masini comerciale.
Este socant sa vedem cum aici in Europa platesti peste 56.000 euro pentru un banal VW Multivan dotat cu un motor mic de 1.4 litri TSI in timp ce acum 10 ani aceeasi masina avea sub capota motoare diesel de 2.5 litri relativ puternice insa cu siguranta mult mai economice.


Daca ne uitam la oferta americanilor vedem cum un Chevrolet Express Passanger este in continuare vandut cu un motor V8 de 6.6 litri fara turbo care ofera standard o putere maxima de 401 CP.

Diferenta dintre masina americanilor si ce a germanilor este extrem de mare, respectiv noua gama VW Multivan nu poate sa ofere decat o putere maxima de 150 CP plus inca 75 CP de la motorizarea electrica integrata in cutia DSG.


In total VW spune ca masina are 218 CP, insa cand ne uitam la gama Chevrolet vedem ca americanii au peste 400 CP insa si un cuplu motor de 629 Nm.
Gama Express este oferita standard si cu o transmisie automata cu convertizor de cuplu cu 6 trepte care permite soferului tractarea unei platforme de peste 4 tone.
Pretul real de vanzare al lui Chevrolet cu dotari este de 38.000 euro cu toate taxele, pret mai mic cu 25.000 euro mai mic decat ceea ce ofera VW.


Citeste mai multe AICI despre gama Chevrolet Express construit de americani de 26 ani fara probleme in aceeasi forma!