Noul Mercedes Sprinter are tractiune pe fata si un rezervor doar de 50 litri

probleme mercedes sprinter 2018, rezervor mercedes sprinter 2018, motoare mercedes sprinter 2018, pret mercedes sprinter 2018, test drive mercedes sprinter 2018, drive test mercedes sprinter 2018, tractiune fata mercedes sprinter 2018, garda la sol, consum romania mercedes sprinter 2018, interior mercedes sprinter 2018

Mercedes a lansat de ceva vreme o noua generatie de model Sprinter.

Noua generatie este o utilitara complet noua, adica masina nu mai este construita impreuna cu cei de la VW.

Pentru a intelege cum arata noul Sprinter 2018 am decis a configura o versiune de baza VAN tipica unei utilitare vandute pe piata din Romania.

probleme mercedes sprinter 2018, rezervor mercedes sprinter 2018, motoare mercedes sprinter 2018, pret mercedes sprinter 2018, test drive mercedes sprinter 2018, drive test mercedes sprinter 2018, tractiune fata mercedes sprinter 2018, garda la sol, consum romania mercedes sprinter 2018, interior mercedes sprinter 2018

Inca din primele momente vedem un Sprinter care are un rezervor de combustibil ridicol de mic. Sprinter are un rezervor de 50 litri care permite masinii sa mearga in sarcina doar 400 de km.

Versiunea de fata nu are nici macar un sistem audio clasic, cumparatorul urmand sa plateasca optional un asemenea sistem contra a 121 euro fara taxe. Antena extrioara este si ea optionala cu 105 euro fara taxe.

probleme mercedes sprinter 2018, rezervor mercedes sprinter 2018, motoare mercedes sprinter 2018, pret mercedes sprinter 2018, test drive mercedes sprinter 2018, drive test mercedes sprinter 2018, tractiune fata mercedes sprinter 2018, garda la sol, consum romania mercedes sprinter 2018, interior mercedes sprinter 2018

Standard masina nu are aer conditionat, insa cine doreste trebuie sa plateasca suma de 1,835.00 € pentru un asemenea sistem.

Cine doreste anvelope M+S trebuie sa plateasca extra suma de 80 euro fara taxe, iar daca doresti si jante de tabla vopsite deschis platesti in plus aceeasi suma.

Roata de rezerva este optionala si costa 160 euro fara a avea anvelope M+S.

probleme mercedes sprinter 2018, rezervor mercedes sprinter 2018, motoare mercedes sprinter 2018, pret mercedes sprinter 2018, test drive mercedes sprinter 2018, drive test mercedes sprinter 2018, tractiune fata mercedes sprinter 2018, garda la sol, consum romania mercedes sprinter 2018, interior mercedes sprinter 2018

Daca vrei capacul rezervorului sa fie in culoarea rosie platesti in plus, asemenea comutatorului de regenerare manuala a filtrului de particule.

Sub capota gasim aceeasi motorizare diesel OM651 de 2.1 litri care dezvolta o putere maxima de 114 CP si 300 Nm.

 

One thought on “Noul Mercedes Sprinter are tractiune pe fata si un rezervor doar de 50 litri

Ia sa auzim...

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.