Noul Mercedes V 220 d are probleme de calitate iar diesel-ul 2.1 CDI sufera la capitolul performante

http://www.autobild.de/artikel/mercedes-v-220-d-100.000-kilometer-dauertest-11615921.html

Germanii de la AutoBild au testat pentru 100.000 de km un model Mercedes V 220 d care are un pret de achizite de 57.000 euro cu toate taxele incluse.

http://www.autobild.de/artikel/mercedes-v-220-d-100.000-kilometer-dauertest-11615921.html

In urma celor 100.000 de km realizati pe sosele din Germania acestia au descoprit ca masina a devenit mult mai zgomotoasa dupa parcurgerea a 12.000 de km, diesel-ul clasic de 2.1 litri si 163 avand in realitate doar 156 CP conform masuratorilor.

http://www.autobild.de/artikel/mercedes-v-220-d-100.000-kilometer-dauertest-11615921.html

Calitativ noul Mercedes V 220 d este una dintre cele mai bune din clasa sa, insa pasticele slab asamblate ofera dureri de cap soferului si pasagerilor.

Exista probleme chiar si pentru portiera culisanta laterala care nu se mai inchide corect, iar hayon-ul se scartie in mers.

http://www.autobild.de/artikel/mercedes-v-220-d-100.000-kilometer-dauertest-11615921.html

Cand masina a atins 70.000 de km placutele de frana au cedat asemenea si discurilor care necesita o inlocuire completa care duce soferul al un cost de peste 1.000 euro.

Inginerii Dekra au descoperit ca bolurile pe care sunt fixate portierele au inceput sa rugineasca, admisia era crapata iar cateva elemente de antifonare au cedat definitiv.

http://www.autobild.de/artikel/mercedes-v-220-d-100.000-kilometer-dauertest-11615921.html

Mai periculos este faptul ca protectia arcurilor a cedat fara ca masina sa mearga pe drumuri tipice celor din Romania.

s

Ia sa auzim...

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.