PREMIERA:Roman Diesel Brasov prezinta noile basculante 2012 Euro 5

 PREMIERA:Roman Diesel Brasov prezinta noile basculante 2012 Euro 5Celebrul producator de camioane Roman Diesel Brasov a prezentat in premiera noua gama de basculante pentru anul 2012.

Aici trebuie sa reamintim modelele clasice 28.360 DFK (6×4) care pastreaza cabina veche insa care sunt echipate cu noua motorizare diesel MAN 2066 de 360 CP. Acest propulsor dezvolta un moment motor de 1800 Nm. Optional puterea maxima poate sa fie crescuta pana la un nivel de 400 CP.

Transmisia este manuala cu 16+2 rapoarte, iar cutia de viteze 16S1820 este semnata de germanii de la ZF.

In aceeasi gama de basculante Roman Brasov prezinta si noul model 38.440 VFK (8×4) care dispune de o tractiune pe doua din cele patru punti.

Motorul oferit pentru acest model este un MAN de 440 CP care poate sa fie cuplat optional la o transmisie automata Allison SUA.

Acest model poate sa fie incarcat cu pana la 24.5 tone!

Motor

Tip: MAN D 2066 – Diesel, 4 timpi, 6 cilindri în linie, supraalimentat, răcit cu lichid
Cilindree: 10870.0 (l)
Putere nominala: 235kW (320CP) / 1900 rpm
Cuplu maxim: 1600 Nm / 1000 – 1400 rpm
Nivel de poluare: EURO 5
Optional: 400 CP/EURO 5

Motor

Tip: MAN D 2066– Diesel, 4 timpi, 6 cilindri in linie, supraalimentat, răcit cu lichid, cu EVB
Cilindree: 10518.0 (l)
Putere nominala: 324 kW (440CP) / 1900 rpm
Cuplu maxim: 2100 Nm / 1000 – 1400 rpm
Nivel de poluare: EURO5

Transmisie
Ambreiaj: Tip: F&S MFZ 430, monodisc uscat
Cutie de viteze: Tip: ZF 16S2220, mecanică sincronizată cu 16+2 trepte de viteză.
Optional: transmisie automata Allison

Cabina

Tip: Tip: FNL, medie, cu 2 locuri, cu scaun şofer şi însoţitor-scaune reglabile cu suspensie mecano-hidraulică, rabatere cu cilindru hidraulic, oglinzi retrovizoare, instalaţie de încălzire şi ventilaţie,aer conditionat WEBASTO claxon intermitent pentru mers înapoi, geamuri acţionate electric, radio CD

Roti

Pneuri: 315 / 80 – R 22,5 – 12+1 buc tubeless, profil on/off
Jante: 9.00 X 22.5 – 12+1 buc
Franare
Sistem de franare: Integral pneumatică, cu 2 circuite independente faţă/spate, asistată ABS şi EVB

Suprastructura

Constructie metalică, cu oblon spate pendulant,din oţel de granulaţie fină HARDOX 450
Volumul benei 18 mc
Unghiul maxim de rabatere al benei 51 grade
Controlul basculării benei din cabină

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=2JA-bOEYf-Q&w=560&h=315]

About the author

Echipa WHATTRUCK este compusa din jurnalisti specializati care lucreaza in mass media de peste 15 ani. Whattruck este prima publicatie online din Romania care ofera teste complete cu utilitarele preferate.