Kadjar este una dintre masinile SUV extrem de importante pentru piata din Europa.
Despre acest model am tot vorbit in testele precedente unde am avut onoarea de a merge cu toate motorizarile atat pe benzina cat si diesel.
Dintre acestea cea mai buna a fost fara discutii motorizarea 1.6 dCI 130 CP din seria Energy cu transmisie integrala si o putere maxima optima pentru un SUV de clasa compacta.
Citeste testul cu vechiul Kadjar 1.6 dCI AICI!
CU CE VINE NOU KADJAR IN 2019?
Dupa cum bine stiati gama Kadjar a suferit anul trecut un amplu facelift meritat pentru ca masina fancezilor a ajuns la a doua tinerete, iar concurenta in acest segment este din ce in ce mai acerba.
Pentru a face cumva uitata varsta masinii, Renault a modifcat optica lui Kadjar 2019, acum clientii primind o noua linie a caroseriei care aduce spoilere fata-spate cu un design mult mai dinamic.
Tot nou este si interiorul unde vedem cum Renault a crescut calitatea de fabricatie perceputa, respectiv plansa de bord este acum realizata din materiale premium asemenea fetelor de usi.
ACUM AVEM LA BORD UN NOU SISTEM MULTIMEDIA R-LINK II
Din punct de vedere tehnologic avem in premiera un R Link II care dispune de noi functii fata de precedenta generatie, sistem foarte bun pe gama Renault pentru ca este realizat impreuna cu cei de la Tom Tom.
Din pacate nu vedem versiunea R Link II verticala gasita pe modelele de top Renault Talisman si Koleos, insa chair si asa sistemul functioneaza fara probleme.
Cei traditionalisti vor regreta lipsa unui buton rotativ clasic, insa si acest Renault si-a pastrat “satelitul” din spatele volanului care functioneaza extrem de eficient.
LOVITURA DE GRATIE DATA CONCURENTEI ESTE NOUA MOTORIZARE 1.7 BLUEDCI
Adica vorbim de noua motorizare diesel a Aliantei Renault-Nissan-Dacia-Mitsubishi, un diesel de ultima generatie care are o capcitate de 1 747 cm3 si care vine sa inlocuiasca in gama un motor extrem de bun, respectiv vechiul 1.6 dCI echipare si pentru masinile Mercedes Benz.