Volkswagen Caddy este o masina care nu mai necesita nici o prezentare pentru ca este una dintre cele mai bine vandute utilitare compacte din lume.
Aici spunem lume pentru ca in ciuda faptului ca francezii si italienii au inventat acest segment, germanii de la VW au reusit cu prima generatie de modele Caddy sa devina cea mai bine vanduta utilitara de clasa compacta din Europa.
Istoria VW Caddy a inceput relativ timid cu un Caddy I bazat tehnic pe prima generatie de modele de clasa mica Polo.
Pe atunci germanii au inteles ca francezii si italienii detin suprematia in acest segment si pot sa vina cu un model concurent doar daca acesta are o componenta tehnica fara rival.
Acest detaliu se numea 1.9 SDI si 1,9 TDI motoare care in continuare functioneaza fara probleme pe aceste masini chiar daca unele au inregistrat la bord chiar si peste 1.000.000 de km.
NOUL CADDY 2017 RIDICA STAFETA SI MAI SUS!
Masina din acest test drive este una care demonstreaza ca brand-ul Caddy a ajuns la un nivel atat de ridicat incat pur si simplu acest model inca nu are un rival in segmentul sau.
Calitativ VW a rezolvat toate micile probleme odata cu aparita versiunii facelift in urma cu un an, iar masina de fata este fara doar si poate cea mai buna din clasa sa in prezent.
De vina este motorizarea diesel 2.0 TDI de 102 CP care are acum AdBlue si care este extrem de rafinata, iar punctul culminant la acest Caddy facelift 2017 este dotarea sa cu celebra transmisie DSG cu 6 trepte.
MOTORIZARE 2.0 TDI EURO 6 COMPLET REVIZUITA
Sub capota masinii din acest test drive se ascunde aceeasi motorizare diesel cunoscuta pe toate modelele grupului VAG, respectiv motorizarea 2.0 TDI.
De aceasta data motorul lui VW a fost revizuit complet pentru a corespunde normelor de poluare Euro 6 acesta primind sistemul de anulare poluarii AdBlue care dispune separat de un rezervor special.
Pe langa aceste solutii tehnice de reducere a poluarii motorizarea lui VW a devenit acum mult mai rafinata, cei 102 CP fiind suficienti pentru o convietuire fara probleme cu masina.Cutia de viteze DSG6 este la randul sau o solutie optima de top pentru a masina din clasa utilitarelor compacte, aceasta fiind in prezent cea mai rafinata din clasa.
Renault si Mercedes au de ceva vreme cutia EDC pe motorizarea pe benzina, transmisie care din pacate nu se ridica la nivelul lui DSG atat la capitolul schimbari al treptelor cat si al rafinamentului in utilizare.
Cu aceasta transmisie setata exact un Caddy 2.0 TDI consuma acum in mod real mai putin chiar si in comparatie cu versiunea cu transmisie manuala, plus ca noua cutie DSG ofera un confort in utilizare de top atunci cand mergem cu masina preponderent in mediul urban.
CONCLUZIILE WHATTRUCK
Pe scurt putem spune ca atat Mercedes Citan, Renault Kangoo, Fiat Doblo sau Opel Combo sunt masini care nu se pot apropia de acest Volkswagen Caddy facelift 2017.
Motorizara este acum mult mai silentioasa, interiorul are cea mai buna calitate a asamblarii iar cutie DSG cu dublu ambreiaj este de departe cea mai buna din segmentul sau.
Chiar si la capitolul valoare de revanzare noul VW Caddy se claseza pe prima pozitie, detaliu care te face sa uiti de pretul de achizitie care este in medie mai mare decat cel al concurentilor sai directi.
Echipa Whattruck recomanda achizitia lui Caddy in detrimentul lui Citan sau Fiat Doblo pentru ca masina germanilor este numarul 1 in Europa in segmentul sau pe buna dreptate.
Europenii aleg Caddy pentru ca masina aceasta merita sa fie clasata pe prima pozitie!
PRO
Cea mai buna calitate de fabricatie din clasa sa
Motorizare 2.0 TDI revizuita pentru 2017
Cea mai buna transmisie secventiala din clasa sa, DS6
Cea mai mare valoare de revanzare din clasa sa
Cea mai buna instalatie de aer conditionat automat din clasa sa
Tren de rulare confortabil si spatiu de incarcare foarte mare
Optional puteri de maxim 180 CP si transmisie integrala 4Motion
Disponibil si pe GPL de fabrica, Caddy TGD
CONTRA
Pret mare de achizitie
Toate dotarile interesante sunt optionale