Primul test in Romania cu Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi 155 CP

test drive ford toureo custom, 2.2 tdci 155 cp, date tehnice, consum, 0-100 km/h, viteza maxima, ford tourneo custom vs mercedes v classe, consum motorina, test drive, drive test, autolatest, whattruck

Ford este unul dintre cei mai importanti constructori de automobile din lume, iar piata auto din Europa este asa cum era de banuit una dintre cele mai importante.

Pentru a face fata concurentei acerbe precum Volkswagen, Renault sau PSA americanii trebuie sa realizeze masini competitive si construite in Europa.

Ford Motor Company in segmentul utilitarelor

Pentru ca acest articol este afisat pe Whattruck Romania trebuie sa spune ca masina din acest test drive este una dintre cele mai suprinzatoare masini utilitare din segmentu de pana in 3.5 tone.

Numele sau este Ford Transit Custom, un model care trebuie sa concureze masini precum VW Transporter si Renault Trafic. Cel din urma este lansat in premiera in urma cu o saptamana, iar VW are o masina invechita din toate punctele de vedere.

Ford Transit Custom se afla pe piata de mai bine de un an si reprezinta pentru americani un model de succes prin simplu fapt ca are o platforma tehnica complet noua fata de ceea ce ofera concurenta.

Gradul de comfort al unui Custom face din masina celor de la Ford un model demn de urmat pentru toti concurentii sai.

VERSIUNEA DE LUX A LUI CUSTOM SE NUMESTE TOURENO

Masina din acest test drive este de fapt cea mai luxoasa versiune a lui Custom, o masina nu foarte ieftina insa care are cateva caracteristici care permit celor de la Ford sa spuna ca se merita achizitionarea unui Tourneo Custom.

Si noi suntem pe deplin de acord cu Ford pentru ca masina de fata are o calitate de fabricatie superioara lui Custom, iar gradul de antifonare al caroserie este superio chiar si modelului premium Mercedes Clasa V.

Pe sosea noul Tourneo Custom se conduce aproape la fel de eficient precum un Mondeo, motorizare modelului din acest test fiind realmente best in class.

Spunem aceasta pentru ca versiunea de motorizare 2.2 TDCi de 100 CP a fost aspru criticata de noi in urma cu un an, insa acum cand am avut ocazia de a conduce versiunea de putere de 155 CP putem spune ca motorizarea de origine franceza este superioara propulsoarelor 2.0 TDI de  la VW si vechiul 2.2 CDI al lui Mercedes.

Momentul motor de 380 Nm dezvoltati de acest propulsor si sincronizarea impecabila a cutiei de viteze manuale permite soferului sa mearga in mediul extraurban fara prea mari probleme chiar si cand masina este in sarcina.

Pe autostrada la o viteza de 130 de km/h turatia motorului este de 2.100 rpm, iar consumul mediu afisat este de 7.2 litri.

In oras masina de fata echipata standard cu sistemul Stop& Start aduce un consum mediu doar de 9.5 litri pentru fiecare 100 de km. Daca am putea compara performantele lui Mercedes Vito 2.2 CDI de 163 CP putem spune ca Ford este mai economic in medie cu pana la 3 litri in aglomeratia urbana.

 

PRO

Imagine de marca

Motorizare 2.2 TDCI puternica si economica

Cutie de viteze sincronizata foarte bine

Calitate de fabricatie fara cusur

Sisteme de asistenta eficiente

Singura utilitara cu 5 stele de siguranta EuroNCAP

Cel mai bun plan de service din segment (2 ani sau 50.000 km).

 

CONTRA

Lipsa cutie de viteze automata pentru a concura cu Mercedes Vito

Display de mic dimensiuni pentru camera video

Pret de achizitie foarte mare

Valoare mica de revanzare

 

One thought on “Primul test in Romania cu Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi 155 CP

  1. Pingback: Test Drive cu noua generatie Ford Tourneo Courier 2015- Atentie Dacia Dokker! - WHATTRUCK

Ia sa auzim...

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.