Test cu noua Mazda CX-5 Revolution TOP facelift 2.5 SkyActiv G 194 CP AT6 2019

test drive Mazda CX-5 Revolution TOP facelift 2.5 SkyActiv G 194 CP AT6 2019, drive test Mazda CX-5 Revolution TOP facelift 2.5 SkyActiv G 194 CP AT6 2019, consum Mazda CX-5 Revolution TOP facelift 2.5 SkyActiv G 194 CP AT6 2019, autolatest, testeauto, pret Mazda CX-5 Revolution TOP facelift 2.5 SkyActiv G 194 CP AT6 2019, review Mazda CX-5 Revolution TOP facelift 2.5 SkyActiv G 194 CP AT6 2019, interior Mazda CX-5 Revolution TOP facelift 2.5 SkyActiv G 194 CP AT6 2019, pro si contra Mazda CX-5 Revolution TOP facelift 2.5 SkyActiv G 194 CP AT6 2019, motor skyactiv fara turbo, consum Mazda CX-5 Revolution TOP facelift 2.5 SkyActiv G 194 CP AT6 2019

Test Drive cu noul model Mazda CX-5 Revolution TOP facelift 2.5 SkyActiv G 194 CP AT6 2019

test drive Mazda CX-5 Revolution TOP facelift 2.5 SkyActiv G 194 CP AT6 2019, drive test Mazda CX-5 Revolution TOP facelift 2.5 SkyActiv G 194 CP AT6 2019, consum Mazda CX-5 Revolution TOP facelift 2.5 SkyActiv G 194 CP AT6 2019, autolatest, testeauto, pret Mazda CX-5 Revolution TOP facelift 2.5 SkyActiv G 194 CP AT6 2019, review Mazda CX-5 Revolution TOP facelift 2.5 SkyActiv G 194 CP AT6 2019, interior Mazda CX-5 Revolution TOP facelift 2.5 SkyActiv G 194 CP AT6 2019, pro si contra Mazda CX-5 Revolution TOP facelift 2.5 SkyActiv G 194 CP AT6 2019, motor skyactiv fara turbo, consum Mazda CX-5 Revolution TOP facelift 2.5 SkyActiv G 194 CP AT6 2019

Masina din acest test drive, este una extrem de importanta pentru segmentul SUV din Europa, pentru ca este complet atipica fata de concurenta sa directa.

Spunem atipica, pentru ca japonezii de la Mazda au fost primii care au declarat oficial, in urma cu jumatate de deceniu, ca NU SUNT DE ACORD cu regula downsizing-ului, adica dezvoltarea de motoare cu 3 cilindri de capacitate mica, turbo, pentru a reduce emisiile de noxe.

Mazda a spus pe atunci, ca dezvolta o generatie noua de motoare pe benzina FARA TURBINE,  care urmeaza sa fie compatibile chiar si cu cele mai stringente norme de poluare din anii care vin.

test drive Mazda CX-5 Revolution TOP facelift 2.5 SkyActiv G 194 CP AT6 2019, drive test Mazda CX-5 Revolution TOP facelift 2.5 SkyActiv G 194 CP AT6 2019, consum Mazda CX-5 Revolution TOP facelift 2.5 SkyActiv G 194 CP AT6 2019, autolatest, testeauto, pret Mazda CX-5 Revolution TOP facelift 2.5 SkyActiv G 194 CP AT6 2019, review Mazda CX-5 Revolution TOP facelift 2.5 SkyActiv G 194 CP AT6 2019, interior Mazda CX-5 Revolution TOP facelift 2.5 SkyActiv G 194 CP AT6 2019, pro si contra Mazda CX-5 Revolution TOP facelift 2.5 SkyActiv G 194 CP AT6 2019, motor skyactiv fara turbo, consum Mazda CX-5 Revolution TOP facelift 2.5 SkyActiv G 194 CP AT6 2019

In prezent, testam o masina Mazda extrem de interesanta, pentru ca este singura din acest segment care nu are o cilindree mica si este singura din segment care nu are nici o forma de supraalimentare.

Fanii masinilor turbo, vor spune ca Mazda greseste si a dat nastere unei masini “lenese”. care nu are cum sa faca fata unei concurente turbo 2019.

DESIGN

La fel cum era de asteptat si cu acest mic facelift, japonezii ne arata cum se poate desena un SUV fara sa fie agresiv sau cu elemente optice parca lipite de catre designeri, pe caroserii.

test drive Mazda CX-5 Revolution TOP facelift 2.5 SkyActiv G 194 CP AT6 2019, drive test Mazda CX-5 Revolution TOP facelift 2.5 SkyActiv G 194 CP AT6 2019, consum Mazda CX-5 Revolution TOP facelift 2.5 SkyActiv G 194 CP AT6 2019, autolatest, testeauto, pret Mazda CX-5 Revolution TOP facelift 2.5 SkyActiv G 194 CP AT6 2019, review Mazda CX-5 Revolution TOP facelift 2.5 SkyActiv G 194 CP AT6 2019, interior Mazda CX-5 Revolution TOP facelift 2.5 SkyActiv G 194 CP AT6 2019, pro si contra Mazda CX-5 Revolution TOP facelift 2.5 SkyActiv G 194 CP AT6 2019, motor skyactiv fara turbo, consum Mazda CX-5 Revolution TOP facelift 2.5 SkyActiv G 194 CP AT6 2019

Linia optica a lui CX-5 place din orice punct este privita, pentru simplul fapt ca inginerii japonezi au avut, poate, un cuvant mai putin de spus in fata designerilor, cand a luat nastere aceasta masina!

 

CITESTE MAI MULT PE AUTOLATEST AICI

Ia sa auzim...

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.