Test cu noul DS7 Crossback Grand Chic 1.6 PureTech 225 CP EAT8 Aisin 2020

De fiecare data cand vorbim de o masina frantuzeasca premium, primim o avalansa de critici pentru ca noi, romanii, suntem mari “fani” de masini premium germane.

Ei bine domnilor, noi, cei de la Autolatest Romania, putem spune ca masinile frantuzesti din sgementul premium au o caracteristica greu de intalnit la marcile mult iubite de catre romani!


Este vorba de o exclusivitate garantata 100%, adica de o individualitate a unui sofer de DS in fata unui sofer de BMW, Audi sau Mercedes Benz in traficul din Romania.

In viata de zi cu zi nu putem sa nu observam faptul ca sunt putini romani care au ales sa-si cumpere de NOU o masina premium germana, pentru ca pur si simplu, cu ceva dotari optionale si un motor de peste 200 CP, pretul total ajunge lejer in zona de 60.000-80.000 euro.

Asadar, romanii prefera aceeasi masina premium germana cu 2-3 ani vechime si 180.000 de km pentru ca o pot achizitiona la un pret de doar 30.000 euro, insa acestia, din multe puncte de vedere, nu sunt clienti realmente de masini premium, pentru ca aceste masini SH nu mai au garantie si au sute de mii de km la bord.

DE CE ROMANII SUNT SOCATI DE MARCA DS?


Inca din momentul lansarii sale pe piata, de anul trecut, importatorul marcii DS Motors a dorit ca acest brand sa fie unul realmente atipic segmentului premium, adica sa ofere o gama de masini “extravagante” cu un pret relativ decent de achizitie care sa-i umileasca pe germanii cu nume istorice in acest segment.

Realitatea este ca atunci cand pornesti la drum cu un DS7 Crossback, cum este cel din acest test drive, cei care se vor uita surprinsi si de ce nu, “urat” la tine sunt cei care conduc un BMW, Audi sau Mercedes, respectiv aceia care nu stiu ce inseamna DS si daca stiu se consoleaza ca “este tot un Citroen”!

Ei bine, asa cum era normal, noi am ales sa testam acest DS7 fara prejudecati referitoare la industria auto germana si putem spune ca francezii au facut un salt foarte mare in realizarea unui SUV de clasa medie, care arata si se comporta foarte bine indiferent de suprafata de rulare.

DE CE DS7 SI NU UN AUDI Q5 SAU MERCEDES GLB 2020?


La aceasta intrebare se raspunde simplu si calculat, respectiv pentru ca un DS7 Crossback la un nivel de echipare Grand Chic de top, ajunge sa fie vandut cu un pret de 42.000 euro, in timp ce un Audi Q5 sau Mercedes GLB cu motorizari de 200 CP si un echipament similar ajung sa fie comercializate cu preturi de peste 70.000 euro.

Diferenta de peste 30.000 euro se “duce” pe imaginea germanilor care ofera modelele interesante, insa, care, tehnologic nu mai reprezinta ceva de admirat.

Adica, DS7 Crossoback are sub capota 225 CP si o transmisie automata clasica Aisin cu convertizor de cuplu, in timp ce Audi Q5 45 TFSI are o cutie DSG cu 7 trepte, insa si un pret de baza care incepe la 52.000 euro si poate atinge 90.000 euro cu dotarile de top ale unui DS7 Crossback.

CITESTE MAI MULTE AICI!

DS7 Crossback Grand Chic 1.6 PureTech 225 CP EAT8 Aisin 2020, test drive, drive test, consum DS7 Crossback Grand Chic 1.6 PureTech 225 CP EAT8 Aisin 2020, pret DS7 Crossback Grand Chic 1.6 PureTech 225 CP EAT8 Aisin 2020, review DS7 Crossback Grand Chic 1.6 PureTech 225 CP EAT8 Aisin 2020, test ro DS7 Crossback Grand Chic 1.6 PureTech 225 CP EAT8 Aisin 2020, mercedes glb250 vs DS7 Crossback Grand Chic 1.6 PureTech 225 CP EAT8 Aisin 2020, audi q5 45tfsi vs DS7 Crossback Grand Chic 1.6 PureTech 225 CP EAT8 Aisin 2020, bmw x1 sdrive vs DS7 Crossback Grand Chic 1.6 PureTech 225 CP EAT8 Aisin 2020, interior DS7 Crossback Grand Chic 1.6 PureTech 225 CP EAT8 Aisin 2020, night vision ds7, interior premium ds7 crossback, calitate de fabricatie, 0-100 km/h, viteza maxima 240 km/h

 

Ia sa auzim...

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.