Test Drive cu noul Mitsubishi ASX 2.0 MIVEC 150 CP si cutie CVT6 Jatco 2020

Mitsubishi ASX facelift 2020 MIVEC 2.0 150 CP CVT6, test Mitsubishi ASX facelift 2020 MIVEC 2.0 150 CP CVT6, drive test Mitsubishi ASX facelift 2020 MIVEC 2.0 150 CP CVT6, autolatest Mitsubishi ASX facelift 2020 MIVEC 2.0 150 CP CVT6, consum Mitsubishi ASX facelift 2020 MIVEC 2.0 150 CP CVT6, pret oferta romania Mitsubishi ASX facelift 2020 MIVEC 2.0 150 CP CVT6, off road Mitsubishi ASX facelift 2020 MIVEC 2.0 150 CP CVT6, garda la sol Mitsubishi ASX facelift 2020 MIVEC 2.0 150 CP CVT6

Masina din acest test drive este una extrem de bine cunoscuta pentru ca acest model este comercializat cu succes de mai bine de 10 ani pe piata din Europa insa si pe piata din SUA.

Si spunem aceasta pentru ca, de fiecare data cand vorbim de ASX, vorbim de un SUV care anul acesta a implinit varsta de 10 ani din momentul lansarii sale pe piata, detaliu extrem de important intr-un segment dominat de masini mult mai noi.

Vezi toate testele cu gama mai veche Mitsubishi ASX realizate de catre echipa Autolatest in 20122015 sau 2017 AICI!


CAROSERIE

Noul ASX reuseste sa-si pastreze principalele caracteristici care au facut ca peste 1 milion de clienti de ASX sa aprecieze acest model chiar si in prezent.

Respectiv, vorbim de un SUV realmente compact, pentru ca masina de fata are o lungime destul de mica de 4.3 metri, iar latimea sa este una peste media segmentui de 1.77 m.


Tinand cont de aceste caracteristici, ASX ofera un spatiu interior foarte bun chiar si cand este comparat cu modelele sale concurente mult mai noi, iar portbagajul sau variabil incepe de la un volum de 406 litri si poate sa depaseasca 1.300 litri in total cu bancheta rabatata.

Adica, ASX ofera o versatilitate de top pentru cine doreste o masina cu dimensiuni compacte, precum un VW Golf, insa si echipare cu o transmisie integrala veritabila si o garda la sol mult peste oferta SUV-urilor compacte direct concurente.

CARE SUNT SCHIMBARILE LUI ASX 2020?


Acum putem spune ca Mitsubishi a decis sa dea o noua viata lui ASX, pentru ca a reintrodus celebra transmisie integrala AWD cu modul Lock si diferential central blocabil, specifica unei masini cu reale capacitati off road.

Pe langa aceste detalii, vedem cum japonezii au CRESCUT sesizabil calitatea de fabricatie la bordul masinii, respectiv noul ASX 2020 are acum intreg interiorul realizat din materiale de top, asemenea antifonarii generale a carosereie.

Pe scurt, avem de fata un SUV care ofera o calitate mult mai buna decat cea a unu VW T-ROC sau a unui model Skoda Karoq, mult laudate de presa de specialiate din Romania.

Noi, cei de la Autolatest, venim aici si spunem ca acest model care are o platforma destul de invechita, are mai multe calitati decat multe modele SUV de imagine care sufera mult la capitolul calitate, motorizari sau performante off road.

DE CE 2.0 MIVEC IN 2020?

La aceasta intrebare au raspuns mai elegant cei de la Mazda, care au spus ca nu ACCEPTA regula de downsizing, adica nu ofera motoare mici turbo pe benzina pentru ca nu sunt rezistente in timp.

Mitsubishi a renuntat in urma cu mai bine de 1 an la toate motoarele diesel, pentru gama sa de modele SUV, insa si la un motor clasic 1.6 MPI care a echipat modelul ASX pana in prezent.

Acum, noul ASX primeste doar un mare 2.0 MIVEC de 150 CP FARA TURBO, FARA INJECTIE DIRECTA si fara UN AX CU CAME! Japonezii au redus pana la zero principalele componente care duc la probleme cu motoarele pe benzina de generatie noua si readuc in prim plan injectia multipunct clasica MPI, pentru ca este singura capabila a merge 400.000 de km fara probleme!

Anularea unui ax cu came (din DOHC avem acum SOHC) a dus la o reducere a greutatii generale a motorului, care favorizeaza un consum de benzina mai mic.

Si un ultim punct forte al masinii de fata este echiparea sa cu o transmisie CVT Jatco cu 6 trepte prestabilite, care aduce in mod real o scadere a consumului in mediul urban cu pana la 2 litri fata de cea a unei transmisii manuale.

Si aici vorbim de un oras sufocat precum Bucuresti, unde un consum mediu de 10 litri pentru un diesel este ceva normal! Iar acest ASX a reusit sa afiseze un consum mediu de 9 litri cu celebra cutie CVT, insa si cu modul 2WD plus un sistem Stop& Start extrem de eficient.

CITESTE MAI MULTE AICI!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.