Test Drive cu noul Mitsubishi L200 Double Cabin 2.2 Diesel 110 kW (150 CP) Cutie Automata Aisin 4WD-Super Select 4WD-II 2020

Mitsubishi L200 Double Cabin 2.2 Diesel 110 kW (150 CP) Cutie Automata Aisin 4WD-Super Select 4WD-II, test drive, drive test, consum Mitsubishi L200 Double Cabin 2.2 Diesel 110 kW (150 CP) Cutie Automata Aisin 4WD-Super Select 4WD-II, off road Mitsubishi L200 Double Cabin 2.2 Diesel 110 kW (150 CP) Cutie Automata Aisin 4WD-Super Select 4WD-II, pret achizitie Mitsubishi L200 Double Cabin 2.2 Diesel 110 kW (150 CP) Cutie Automata Aisin 4WD-Super Select 4WD-II, review , garda la sol

Masina din acest test drive este una dintre cele mai importante din segmentul pick-up in Europa.

Spunem aceasta pentru ca de fiecare data cand vorbim de L200 de la Mitsubishi, vorbim de una dintre cele mai apreciate masini pick-up din lume.

Marea surpriza a modelului L200 este ca, masina japonezilor, continua sa fie best seller si in Germania unde exista in oferta si VW Amarok, care se pare ca nu se ridica la nivelul lui L200.

In acest Test Drive Whattruck vedem, de fapt, noua generatie de modele Mitsubishi L200, care a fost recent lansata si in Romania, masina care perfectioneaza conceptul de pick-up destinat pietei din Europa.

CARE SUNT MODIFICARILE LUI L200 pentru anul 2020?

Mitsubishi L200 Double Cabin 2.2 Diesel 110 kW (150 CP) Cutie Automata Aisin 4WD-Super Select 4WD-II, test drive, drive test, consum Mitsubishi L200 Double Cabin 2.2 Diesel 110 kW (150 CP) Cutie Automata Aisin 4WD-Super Select 4WD-II, off road Mitsubishi L200 Double Cabin 2.2 Diesel 110 kW (150 CP) Cutie Automata Aisin 4WD-Super Select 4WD-II, pret achizitie Mitsubishi L200 Double Cabin 2.2 Diesel 110 kW (150 CP) Cutie Automata Aisin 4WD-Super Select 4WD-II, review , garda la sol

La prima vedere, vedem un design complet schimbat care aduce o noua parte frontala cu un look asemanator cu cel al lui Outlander 2019. Noile blocuri optice aduce acum si lumina cu LED pentru segmentul pick-up, detaliu care face din acest model o masina cu reale pretentii de all arounder, adica un pick-up care este destinat si utilizarii in marile orase, nu doar pe santiere sau pe drumuri forestiere.

Noul L200 are o caroserie modificata fata de generatia precedenta, japonezii oferind in premiera setari diferite ale trenului de rulare si de ce nu, o motorizare complet noua, mult mai rafinata in utilizare.

La interior, vedem cum Mitsubishi a modificat sistemul multimedia care este acum compatibil cu ultimele sisteme Android Auto, insa si multe dotari optionale care fac din acest model o masina realmente premium.

DE CE L200 SI NU AMAROK SAU RANGER?

La aceasta intrebare poate sa raspunda, fara probleme, orice posesor de Mitsubishi, care de mai bine de trei decenii foloseste un asemenea pick-up, adica foloseste un autovehicul cu transmisie integrala care este capabil a merge peste 500.000 de km fara probleme tehnice, atat la motorul sau diesel, cat si la transmisia automata Aisin!

De aici porneste orice discutie referitoare la L200 vs concurenta sa directa care, din pacate, in ultimii ani a prezentat modele mult mai noi, insa care sufera grav la capitolul tehnica, exact acolo unde japonezii exceleaza. Si poate acesta este unul dintre punctele forte ale masinilor Mitsubishi L200.

Si daca tot vorbeam de concurenta, vedem cum un Amarok V6 TDI poate ajunge sa fie vandut chiar si cu 50.000 euro asemenea unui Ford Ranger 2.0 TDCI, nivel de pret foarte mare pentru o masina destinata celor care merg in afara soselei sau celor care utilizeaza acest model pick-up, zi de zi, pe cele mai mari santiere!

Aici nu vorbim de un pick-up cu pret de SUV, ci de un pick-up cu un pret decent de achizitie care nu trebuie sa mearga cu 200 km/h, ci trebuie sa REZISTE pe santier, 15 ani fara probleme tehnice!

MOTORIZARE NOUA 2.2 DID 4N1 DE 150 CP

Fanii L200 vor spune ca aceasta generatie de modele are deja probleme, pentru ca puterea maxima a motorizarii 2.2 DID este mai slaba cu 30 CP fata de generatia precedenta, insa noile norme de poluare WLTP si emisiile de CO2, forteaza constructorii sa dea nastere unor motoare MAC extrem de ecologice.

Mitsubishi L200 Double Cabin 2.2 Diesel 110 kW (150 CP) Cutie Automata Aisin 4WD-Super Select 4WD-II, test drive, drive test, consum Mitsubishi L200 Double Cabin 2.2 Diesel 110 kW (150 CP) Cutie Automata Aisin 4WD-Super Select 4WD-II, off road Mitsubishi L200 Double Cabin 2.2 Diesel 110 kW (150 CP) Cutie Automata Aisin 4WD-Super Select 4WD-II, pret achizitie Mitsubishi L200 Double Cabin 2.2 Diesel 110 kW (150 CP) Cutie Automata Aisin 4WD-Super Select 4WD-II, review , garda la sol

Mitsubishi a riscat prin pierderea a 30 de CP, insa castiga print-un comportament extrem de rafinat, atat pe sosea cat si in mediul off road, detaliu greu de anticipat daca ne uitam doar pe fisa tehnica.

Pe scurt, masina merge foarte elegant pe autostrada, cu un consum mic in ultima treapta a transmisiei Aisin, insa si extrem de eficient atunci cand cuplam caseta de reductie in mediul off road. Si o spunem noi, cei de la Whattruck, care am parcurs toti muntii Baiului in modul 4LLC, timp de 6 ore.

De fapt, cutia de transfer Mitsubishi, care se numeste Super Select 4WD-II, face ca acest pick-up sa joace intr-o clasa de sine statatoare, la capitolul performante reale in off-road.

DE CE L200 2019? CARE SUNT PUNCTELE SALE FORTE?

– Design exterior etichetat drept „Rock Solid” (solid ca o stanca)

– Calitate mai fina perceputa (interior și exterior)

– Sistem 4WD imbunatatit ce incorporeaza un nou „Off Road Mode” si un sistem „Hill Descent Control”*

– Noul motor 2,2 Diesel (conform Euro 6d temp) si AdBlue pentru Europa

– Noua transmisie Aisin A/T 6 viteze

– Cadru de sasiu, frane si suspensii imbunatatite

– Noi caracteristici de siguranta:  Sistem Blind Spot Warning (avertizare unghi mort) cu functie Lane  Change Assist (asistenta la schimbarea benzii)

-Sistem Forward Collision Mitigation (atenuarea coliziunii frontale)

-Sistem Ultrasonic Mis acceleration Mitigation (atenuare accelerarii accidentale)

– Noi caracteristici in interior si o gama largita de accesorii

CONCLUZIILE WHATTRUCK

Inca din primul moment, am observat cum cei de la Mitsubishi au incercat, cu noua generatie de modele, sa ofere soferului un comportament rutier mult mai confortabil decat in trecut. Insa chiar si asa, masina si-a pastrat intregile capacitati off-road de care a dat dovada pe cele mai grele drumuri, la momentul lansarii nationale in Romania.

Pur si simplu, L200 ramane o “STANCA” greu de mutat, in fata concurentei sale, care se mandreste cu motoare noi si puteri maxime de peste 200 CP, insa care nu reuseste sa treaca testul FIABILITATII si de ce nu, testul CALITATII, asemenea unui L200.

Japonezii raman consecventi si arunca in lupta, din segmentul pick-up, o masina care arata foarte bine, are un motor nou mult mai rafinat si cea mai buna cutie de viteze automata din segment, in schimbul unui pret care incepe la 23.431 euro cu TVA inclus.

PRO

Imagine de marca

Motor diesel rafinat si puternic

Cutie automata Aisin cu 6 trepte rapida si eleganta in utilizare

Pret decent de achizitie al versiunilor utilitare

Suspensie modificata pentru un confort superior pe sosea

Valoare foarte mare de revanzare chiar si in Romania

Calitate de fabricatie best in class
CONTRA

Noul motor are 150 CP insa este mai slab decat vechiul 2.4 DI-D de 181 CP

Versiunea de top Double Cab cu un pret relativ mare de achizitie

2 thoughts on “Test Drive cu noul Mitsubishi L200 Double Cabin 2.2 Diesel 110 kW (150 CP) Cutie Automata Aisin 4WD-Super Select 4WD-II 2020

  1. Pingback: Mitsubishi L200 trece testul elanului la o viteza asemantoare cu cea a lui VW Golf 8 sau BMW M235i | WHATTRUCK

  2. Pingback: VW Amarok nu se mai vine in UE insa da pentru restul lumii | WHATTRUCK

Ia sa auzim...

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.