Test drive cu noul Peugeot 2008 1.5 BlueHDI 130 CP AT8 Aisin 2020

peugeot 2008 5 USI GT LINE 1.5 BLUEHDI STT 130 CP EAT8 2020, test drive peugeot 2008 5 USI GT LINE 1.5 BLUEHDI STT 130 CP EAT8 2020, drive test, consum, review, 0-100 km/h, motor peugeot 2008 5 USI GT LINE 1.5 BLUEHDI STT 130 CP EAT8 2020 distributie peugeot 2008 5 USI GT LINE 1.5 BLUEHDI STT 130 CP EAT8 2020, pret discount peugeot 2008 5 USI GT LINE 1.5 BLUEHDI STT 130 CP EAT8 2020

Masina din acest test drive este deja un best seller european.

Este vorba, evident, de noul Peugeot 2008 care reuseste sa bata orice record cand este luat in calcul consumul real de combustibil.

peugeot 2008 5 USI GT LINE 1.5 BLUEHDI STT 130 CP EAT8 2020, test drive peugeot 2008 5 USI GT LINE 1.5 BLUEHDI STT 130 CP EAT8 2020, drive test, consum, review, 0-100 km/h, motor peugeot 2008 5 USI GT LINE 1.5 BLUEHDI STT 130 CP EAT8 2020 distributie peugeot 2008 5 USI GT LINE 1.5 BLUEHDI STT 130 CP EAT8 2020, pret discount peugeot 2008 5 USI GT LINE 1.5 BLUEHDI STT 130 CP EAT8 2020

Daca pana acum cativa ani vorbeam de Renault Captur I 1.5 dCI ca fiind un crossover de clasa mica foarte economic, citeste testul Autolatest AICI, acum, in 2020 vedem cum concurenta de la PSA a facut un pas inainte in fata tuturor.

De atunci si pana acum, intreaga industrie a trecut prin ample schimbari, SUV-urile compacte nu prea mai au dimensiuni exterioare mici, iar greutatea lor totala a crescut sesizabil.

DE CE 2008 ESTE BEST IN CLASS?

peugeot 2008 5 USI GT LINE 1.5 BLUEHDI STT 130 CP EAT8 2020, test drive peugeot 2008 5 USI GT LINE 1.5 BLUEHDI STT 130 CP EAT8 2020, drive test, consum, review, 0-100 km/h, motor peugeot 2008 5 USI GT LINE 1.5 BLUEHDI STT 130 CP EAT8 2020 distributie peugeot 2008 5 USI GT LINE 1.5 BLUEHDI STT 130 CP EAT8 2020, pret discount peugeot 2008 5 USI GT LINE 1.5 BLUEHDI STT 130 CP EAT8 2020

Pentru ca, daca ne uitam la Ford sau VW vedem ca acestia NU MAI AU MOTOARE DIESEL in acest segment, nefiind capabili sa dezvolte generatii noi de propulsoare care sa fie compatibile normelor de poluare din prezent.

Francezii stau bine la acest capitol, pentru ca motorizarea de fata este relativ noua pe piata si are toate caracteristicile unui diesel de top, atat ca putere, consum, cat si ca rafinament real in utilizare.

Noi NU recomandam un 2008 diesel in versiunea de 100 CP cu transmisie manuala, pentru ca un SUV modern trebuie sa fie echipat neaparat cu minim 130 CP,  insa si cu o transmisie automata pentru un parcurs urban elegant, iar masina de fata indeplineste exact acest deziderat.

peugeot 2008 5 USI GT LINE 1.5 BLUEHDI STT 130 CP EAT8 2020, test drive peugeot 2008 5 USI GT LINE 1.5 BLUEHDI STT 130 CP EAT8 2020, drive test, consum, review, 0-100 km/h, motor peugeot 2008 5 USI GT LINE 1.5 BLUEHDI STT 130 CP EAT8 2020 distributie peugeot 2008 5 USI GT LINE 1.5 BLUEHDI STT 130 CP EAT8 2020, pret discount peugeot 2008 5 USI GT LINE 1.5 BLUEHDI STT 130 CP EAT8 2020

CUM SE CONDUCE UN 2008 DIESEL? 

In primul rand, daca am compara un 2008 cu motorul pe benzina 1.2 PureTech de 130 sau 155 CP cu acest diesel de 130 CP, am putea spune ca benzina este mult mai puternica si mult mai rafinata, insa diesel-ul lui Peugeot reuseste sa afiseze un consum de motorina atat de mic, incat chiar si Dacia Logan 1.5 dCI  pare un model cu un consum mare.

vpeugeot 2008 5 USI GT LINE 1.5 BLUEHDI STT 130 CP EAT8 2020, test drive peugeot 2008 5 USI GT LINE 1.5 BLUEHDI STT 130 CP EAT8 2020, drive test, consum, review, 0-100 km/h, motor peugeot 2008 5 USI GT LINE 1.5 BLUEHDI STT 130 CP EAT8 2020 distributie peugeot 2008 5 USI GT LINE 1.5 BLUEHDI STT 130 CP EAT8 2020, pret discount peugeot 2008 5 USI GT LINE 1.5 BLUEHDI STT 130 CP EAT8 2020

Ajutat de celebra transmisie EAT8 produsa de japonezii de la Aisin, acest diesel de 130 CP reuseste sa consume, in Bucuresti, intr-un trafic aglomerat doar 5.8 litri de motorina la 100 de km, iar pe autostrada la viteze de peste 140 de km/h, trebuie sa ne asteptam la un consum de 5.5 litri.

CITESTE MAI MULTE AICI!

peugeot 2008 5 USI GT LINE 1.5 BLUEHDI STT 130 CP EAT8 2020, test drive peugeot 2008 5 USI GT LINE 1.5 BLUEHDI STT 130 CP EAT8 2020, drive test, consum, review, 0-100 km/h, motor peugeot 2008 5 USI GT LINE 1.5 BLUEHDI STT 130 CP EAT8 2020 distributie peugeot 2008 5 USI GT LINE 1.5 BLUEHDI STT 130 CP EAT8 2020, pret discount peugeot 2008 5 USI GT LINE 1.5 BLUEHDI STT 130 CP EAT8 2020

Ia sa auzim...

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.