Test Drive in premiera cu noul Peugeot Rifter VP Active 1.5 BlueHDI 100 CP 2020

test drive Peugeot Rifter VP Active 1.5 BlueHDI 100 CP 2020, drive test Peugeot Rifter VP Active 1.5 BlueHDI 100 CP 2020, consum Peugeot Rifter VP Active 1.5 BlueHDI 100 CP 2020, autolatest, whattruck Peugeot Rifter VP Active 1.5 BlueHDI 100 CP 2020, review Peugeot Rifter VP Active 1.5 BlueHDI 100 CP 2020, test ro Peugeot Rifter VP Active 1.5 BlueHDI 100 CP 2020, date tehnice Peugeot Rifter VP Active 1.5 BlueHDI 100 CP 2020

PSA se afla, asa cum poate stiti, pe val in Europa, pentru simplul fapt ca dupa achizitia celor de la Opel in urma cu cativa ani, acestia au pus la punct o strategie de revigorare a tuturor modelelor vandute aici.

test drive Peugeot Rifter VP Active 1.5 BlueHDI 100 CP 2020, drive test Peugeot Rifter VP Active 1.5 BlueHDI 100 CP 2020, consum Peugeot Rifter VP Active 1.5 BlueHDI 100 CP 2020, autolatest, whattruck Peugeot Rifter VP Active 1.5 BlueHDI 100 CP 2020, review Peugeot Rifter VP Active 1.5 BlueHDI 100 CP 2020, test ro Peugeot Rifter VP Active 1.5 BlueHDI 100 CP 2020, date tehnice Peugeot Rifter VP Active 1.5 BlueHDI 100 CP 2020

Respectiv, vorbim de noi platforme comune Peugeot, Citroen, DS,Opel si Toyota care vin sa ofere clientilor masini complet noi, masini echipate corespunzator si care, in mare parte, sunt si electrice sau PHEV.

Un astfel de exemplu de modernizare completa este gasit in segmentul utilitarelor de 1 tona, unde, pe langa Partner si Berlingo avem si un Rifter, testat de noi anul trecut.

DE CE RIFTER ESTE O PROBLEMA PENTRU CADDY, DOBLO SI KANGOO?

In primul rand, vorbim de o masina utilitara, cu o platforma tehnica de berlina compacta, adica de o maisna comerciala compacta care este extrem de civilizata pe sosea fata de concurena sa directa.

Daca in trecut testam un Rifter GT Line de 130 CP si diferential fata blocabil, acum a venit timpul unui Rifter Active care nu are decat 100 de CP, insa care reprezinta, de fapt, un model de volum pentru francezi, in comparatie cu versiunile de top.

test drive Peugeot Rifter VP Active 1.5 BlueHDI 100 CP 2020, drive test Peugeot Rifter VP Active 1.5 BlueHDI 100 CP 2020, consum Peugeot Rifter VP Active 1.5 BlueHDI 100 CP 2020, autolatest, whattruck Peugeot Rifter VP Active 1.5 BlueHDI 100 CP 2020, review Peugeot Rifter VP Active 1.5 BlueHDI 100 CP 2020, test ro Peugeot Rifter VP Active 1.5 BlueHDI 100 CP 2020, date tehnice Peugeot Rifter VP Active 1.5 BlueHDI 100 CP 2020

Kangoo de la Renault si fratiorul sau Citan, plus concurenta de la VW Caddy sau Fiat Doblo sunt masini comerciale care sunt complet depasite, din toate punctele de vedere fata de acest Rifter.

Spunem aceasta in ciuda faptului ca Renault se tot chinuie sa lanseze, asemenea celor de la Volkswagen, generatii urmatoare ale modelelor comerciale compacte, care, din pacate inca nu se vad pe sosele.PSA a cheltuit foarte multi bani pentru a dezvola aceste masini, iar rezultatul este unul surprinzator.

CAROSERIE

Noul Rifter Active se prezinta drept o masina comerciala compacta cu 5 locuri, care este capabila sa fie convertita repede intr-un model 100% utilitar daca se anuleaza bancheta spate. Suspensia modelului Active este chiar mai buna decat cea a lui GT Line, pentru ca este usor mai rigida, detaliu care ofera in realitate un raspuns mai bun al trenului de rulare, pe drumurile virajate.

test drive Peugeot Rifter VP Active 1.5 BlueHDI 100 CP 2020, drive test Peugeot Rifter VP Active 1.5 BlueHDI 100 CP 2020, consum Peugeot Rifter VP Active 1.5 BlueHDI 100 CP 2020, autolatest, whattruck Peugeot Rifter VP Active 1.5 BlueHDI 100 CP 2020, review Peugeot Rifter VP Active 1.5 BlueHDI 100 CP 2020, test ro Peugeot Rifter VP Active 1.5 BlueHDI 100 CP 2020, date tehnice Peugeot Rifter VP Active 1.5 BlueHDI 100 CP 2020

Calitatea de fabricatie se afla in media segmentului, insa consola centrala intruziva obstructioneaza usor din spatiul la genunchi pentru sofer.

Chiar si asa, modulabilitatea interiorului este mult mai bine gandita decat la ceea ce ofera concurenta si face din acest Rifter un partener de top pentru cei cu familii numeroase.

MOTORIZARE SI CUTIE MANUALA

Sub capota se gaseste motorizarea clasica PSA, respectiv diesel-ul de 1.5 litri BlueHDI care a inlocuit, in gama, vechea motorizare 1.6 BlueHDI testata de echipa Whattruck AICI!.

test drive Peugeot Rifter VP Active 1.5 BlueHDI 100 CP 2020, drive test Peugeot Rifter VP Active 1.5 BlueHDI 100 CP 2020, consum Peugeot Rifter VP Active 1.5 BlueHDI 100 CP 2020, autolatest, whattruck Peugeot Rifter VP Active 1.5 BlueHDI 100 CP 2020, review Peugeot Rifter VP Active 1.5 BlueHDI 100 CP 2020, test ro Peugeot Rifter VP Active 1.5 BlueHDI 100 CP 2020, date tehnice Peugeot Rifter VP Active 1.5 BlueHDI 100 CP 2020

Acest motor, in ciuda unei capacitati mai mici, cu 100 de cmc, are o conceptie complet noua si demonstreaza ca este mult mai performant si rafinat decat predecesorul sau. In comparatie, motoarele concurentei, precum 1.5 BlueDCI sau 1.6 TDI la VW sunt complet depasite de catre acest BlueHDI, inclusiv cand vorbim de consumul real de motorina.

Transmisia manuala standard este una cu 5 rapoarte, suficiente pentru soselele si autostrazile din Romania, iar celor care “militeaza” pentru o cutie cu 6 trepte, trebuie sa le spunem ca sunt inutile in Romania unde avem orase extrem de aglomerate si autosteazi unde viteza maxima este de 130 km/h.

Consumul masinii de fata a fost unul foarte mic, chiar si cand este comparat cu gama GT Line si diferential blocabil, pentru ca setarile transmisiei permit motorului sa ramana intr-o plaja de turatie de peste 2.400 rpm aproape tot timpul, pe drumurile extraurbane.

test drive Peugeot Rifter VP Active 1.5 BlueHDI 100 CP 2020, drive test Peugeot Rifter VP Active 1.5 BlueHDI 100 CP 2020, consum Peugeot Rifter VP Active 1.5 BlueHDI 100 CP 2020, autolatest, whattruck Peugeot Rifter VP Active 1.5 BlueHDI 100 CP 2020, review Peugeot Rifter VP Active 1.5 BlueHDI 100 CP 2020, test ro Peugeot Rifter VP Active 1.5 BlueHDI 100 CP 2020, date tehnice Peugeot Rifter VP Active 1.5 BlueHDI 100 CP 2020

Aceasta turatie relativ ridicata permite, de fapt, motorului BlueHDI sa fie extrem de eficient si sa afiseze o autonomie reala de aproape 1000 de km cu o singura alimentare.

CONLCLUZIILE WHATTRUCK

Pe scurt, vorbim de cea mai buna masina comerciala compacta din Europa, pentru ca vorbim de un model care este comercializat cu cele mai bune motoare diesel, insa si cele mai economice motoare pe benzina, iar posibilitatea de a cumpara masina cu o cutie de viteze automata clasica cu convertizor sunt detalii de top, chiar si pentru o masina de clasa compacta.

test drive Peugeot Rifter VP Active 1.5 BlueHDI 100 CP 2020, drive test Peugeot Rifter VP Active 1.5 BlueHDI 100 CP 2020, consum Peugeot Rifter VP Active 1.5 BlueHDI 100 CP 2020, autolatest, whattruck Peugeot Rifter VP Active 1.5 BlueHDI 100 CP 2020, review Peugeot Rifter VP Active 1.5 BlueHDI 100 CP 2020, test ro Peugeot Rifter VP Active 1.5 BlueHDI 100 CP 2020, date tehnice Peugeot Rifter VP Active 1.5 BlueHDI 100 CP 2020

De aceasta data Peugeot nu a mai facut rabat la calitate si nu a redus din pachetul tehnologic fata de genratiile precedente si a dat nastere unei masini care, in ciuda faptului ca este la baza una comerciala, poate foarte simplu sa devina si una de familie, in marile orase aglomerate din Europa.

test drive Peugeot Rifter VP Active 1.5 BlueHDI 100 CP 2020, drive test Peugeot Rifter VP Active 1.5 BlueHDI 100 CP 2020, consum Peugeot Rifter VP Active 1.5 BlueHDI 100 CP 2020, autolatest, whattruck Peugeot Rifter VP Active 1.5 BlueHDI 100 CP 2020, review Peugeot Rifter VP Active 1.5 BlueHDI 100 CP 2020, test ro Peugeot Rifter VP Active 1.5 BlueHDI 100 CP 2020, date tehnice Peugeot Rifter VP Active 1.5 BlueHDI 100 CP 2020

PRO

Imagine de marca

Spatiu interior foarte mare

Doua portiere culisante

Sistem multimedia compatibil Apple CarPlay si Android Auto

Motor BlueHDI rafinat si economic

Cutie cu 5 trepte ideala pentru soselele din Romania

Optional cutie AT8 Aisin asemenea masinilor premium

Valoare mare de revanzare Rifter Active

 

CONTRA

Consola centrala este masiva in zona genunchilor

Pret relativ mare de achizitie

Toate dotarile interesante sunt optionale

test drive Peugeot Rifter VP Active 1.5 BlueHDI 100 CP 2020, drive test Peugeot Rifter VP Active 1.5 BlueHDI 100 CP 2020, consum Peugeot Rifter VP Active 1.5 BlueHDI 100 CP 2020, autolatest, whattruck Peugeot Rifter VP Active 1.5 BlueHDI 100 CP 2020, review Peugeot Rifter VP Active 1.5 BlueHDI 100 CP 2020, test ro Peugeot Rifter VP Active 1.5 BlueHDI 100 CP 2020, date tehnice Peugeot Rifter VP Active 1.5 BlueHDI 100 CP 2020

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.