Test Drive in premiera cu noul pick-up Mitsubishi L200 Double Cab Instyle 4WD 2.4 MIVEC IC/TC DI-D AT High Power 178 CP 2018

test drive Mitsubishi L200 Double Cab Instyle 4WD 2.4 MIVEC IC/TC DI-D AT High Power 178 CP 2018, drive test Mitsubishi L200 Double Cab Instyle 4WD 2.4 MIVEC IC/TC DI-D AT High Power 178 CP 2018, test ro Mitsubishi L200 Double Cab Instyle 4WD 2.4 MIVEC IC/TC DI-D AT High Power 178 CP 2018, whattruck Mitsubishi L200 Double Cab Instyle 4WD 2.4 MIVEC IC/TC DI-D AT High Power 178 CP 2018, autolatest Mitsubishi L200 Double Cab Instyle 4WD 2.4 MIVEC IC/TC DI-D AT High Power 178 CP 2018, consum Mitsubishi L200 Double Cab Instyle 4WD 2.4 MIVEC IC/TC DI-D AT High Power 178 CP 2018, pret oferta Mitsubishi L200 Double Cab Instyle 4WD 2.4 MIVEC IC/TC DI-D AT High Power 178 CP 2018, garda la sol, consum bucuresti, distributie motor l200, camera video Mitsubishi L200 Double Cab Instyle 4WD 2.4 MIVEC IC/TC DI-D AT High Power 178 CP 2018, cutie automata AT5 aisin, 0-100 km/h, capacitate tractare Mitsubishi L200 Double Cab Instyle 4WD 2.4 MIVEC IC/TC DI-D AT High Power 178 CP 2018, sarcina bena Mitsubishi L200 Double Cab Instyle 4WD 2.4 MIVEC IC/TC DI-D AT High Power 178 CP 2018

Mitsubishi Motors trece in acest an prin schimabri de proportii, insa cu singuranta una dintre cele mai bune masini ale japonezilor, ramane faimosul L200.

De fapt, masina din acest test drive este una dintre cele mai performante in segmentul pick-up, pentru simplul fapt ca aceasta generatie, nu doar ca este mai buna decat precedenta, insa ofera si multe avantaje imposibil de gasit la masinile concurente.

DESIGN

Inca din primele momente, noua generatie L200 a celor de la Mitsubishi se prezinta drept un pick-up extrem de diferit fata de cele ale concurentei, design-ul caroseriei avand forme rotunjite, care ofera o imagine masinii in mare parte asemanatoare cu cea a unui full size SUV.

Aceasta linie optica, insa, este inselatoare, pentru ca atunci cand vorbim de L200, vorbim de unul dintre cele mai specializate masini din acest segment.

Asta se datoreaza mentalitatii japonezilor care, de aceasta data au dorit sa dea nastere unui pick-up cu cea mai mica greutate la gol din segment, adica o masina cu cea mai mare sarcina de transport.

Fanii Ford, Nissan sau Toyota vor spune ca L200 pare un pick-up extrem de mic, insa realitatea este dura pentru ei, pentru simplul fapt ca L200 a fost gandit in jurul noii motorizari 4N15, care este de fapt una dintre cele mai bune motorizari diesel din lume, in acest moment.

MITSUBISHI RAMANE MITSUBISHI, ADICA ARE CEL MAI BUN MOTOR DIESEL DIN SEGMENT

Este vorba de noua motorizare diesel MIVEC de 2.4 litri, care poarta numele de 4N15, adica vorbim de o motorizare extrem de puternica si in egala masura extrem de economica.

Versiunea de fata este cea denumita High Power, adica puterea maxima dezvoltata este de 133 Kw sau 178 CP, fata de versiunea de baza care dezvolta doar 114 KW.

Motorul lui Mitsubishi are ce arata, pentru ca este vorba de un propulsor 100% japonez, realizat special pentru acest L200, adica nu vorbim de un motor provenit de la un SUV sau de la o masina utilitara.

Momentul motor dezvoltat este de 430 Nm incepand cu o turatie de 2.500 rpm, iar putere sa maxima este de 178 CP la o turatie maxima de 3.500 rpm. Fanii motorizarilor diesel vor observa faptul ca, momentul motor nu este oferit la o turatie extrem de mica, iar zona rosie a turometrului nu sare de 4.000 rpm, configuratie atipica pentru un diesel de volum.

Realitatea este ca L200 se comporta extrem de eficient la o turatie de peste 2.000 rpm, adica zona unde un sofer parcurge peste 90% din viata motorului.

Reprizele de la 80-130 de km/h sunt fulminante, lipsa unui turbo lag fiind o surpriza pentru toti fanii acestor motoare diesel.

CONSUM RECORD PENTRU L200 AT5 2018

CITESTE TESTUL COMPLET AICI!

Ia sa auzim...

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.