Test Drive in premiera cu noul Renault Master Energy facelift 2.3 dCI 135 CP 2016

test drive Renault Master facelift 2.3 dCI 135 CP 2016, drive test Renault Master facelift 2.3 dCI 135 CP 2016, test ro Renault Master facelift 2.3 dCI 135 CP 2016, consum Renault Master facelift 2.3 dCI 135 CP 2016, pret oferta Renault Master facelift 2.3 dCI 135 CP 2016, lansare Renault Master facelift 2.3 dCI 135 CP 2016, iveco new daily vs Renault Master facelift 2.3 dCI 135 CP 2016, mercedes sprinter vs Renault Master facelift 2.3 dCI 135 CP 2016, vw crafter Renault Master facelift 2.3 dCI 135 CP 2016, 0-100 km/h Renault Master facelift 2.3 dCI 135 CP 2016, consum Renault Master facelift 2.3 dCI 135 CP 2016, date tehnice Renault Master facelift 2.3 dCI 135 CP 2016, test whattruck

Renault este recunoscut drept unul dintre cei mai importanti constructori de automobile comerciale din lume, pe Batranul Continent acesta ocupand prima pozitie la capitolul vanzari.

NOUL MASTER FACELIFT 2016

 

Pentru a face fata unei concurente din ce in ce mai dinamice (si aici amintim de noua generatie de modele VW Crafter recent lansata in Europa si fratele sau de la MAN), francezii de la Renault au decis sa efectueze un amplu facelift modelului sau de top, Master.

Toata lumea stie ca actuala generatie de utilitare Master este extrem de fiabila ( Note maxime din partea Dekra Germania), insa pentru a cimenta acest succes noul model a primit cateva modificari de substanta.

 

In primul rand, pe langa faptul ca masina are acum un design usor schimbat cu noi blocuri optice cu geam, care ofera o vizibilitate mai buna decat in trecut, modelul are si o noua motorizare care este imbunatatita la toate capitolele.

MOTOR 2.3 DCI EURO 6 BEST IN CLASS

Asa cum spuneam in trecut, motorul celor de la Renault a ajuns intr-un stagiu de dezvoltare care anunta din nou cel mai mic consum din clasa de 3.5 tone si un randament superior.

 

Pentru a atinge aceste performante, inginerii Renault au luat vechiul motor 2.3 dCI de 125 CP si l-au modificat amplu la capitolul supraalimentare si sistem de injectie, pentru a ajunge la un nivel de 135 CP.

Diferenta de putere se observa cel mai bine atunci cand masina este in sarcina,  motorul fiind suficient de puternic pentru a atinge nivelul de performante al vechii generatii 2.3 dCI de 150 CP, care nu mai este disponibila la vanzare.

 

Multi o sa vina sa ne spune ca vechiul motor era mai puternic, insa pentru acestia trebuie spus faptul ca in gama Master exista acum un 2.3 dCi de 170 CP in versiunea bi-turbo.

Momentul motor dezvoltat de acest 2.3 dCi este de 340 Nm incepand cu o turatie de 1.500 rpm, adica masina ofera toata puterea sa chiar si cand este in sarcina de la o turatie extrem de joasa.

Comportamentul sau in traficul aglomerat din Bucuresti, ne aduce aminte de utilitarele cu motoare mai mari, exact acesta fiind si motivul pentru care motorul are o turatie maxima de 3.500 rpm si poate permite soferului un dinamism superior in sarcina la viteze mici.

 

Cand iesim in afara orasului, noul Master facelift de 135 CP se comporta admirabil pentru ca are reprize de top mult superioare unui model Iveco New Daily sau Mercedes Sprinter si datorita faptului ca transmisia manuala cu 6 trepte are rapoartele relativ apropiate chiar si in zona de turatie maxima.

TEHNOLOGIE MASTER 2016

Noua gama de motorizari Renault Energy beneficiază de cele mai avansate tehnologii precum Stop & Start, ESM (Energy Smart Management/recuperarea energiei la frânare).

De asemenea, Renault ofera in premiera pe gama Master un sistem  Extended Grip pentru sezonul rece.

 

Acesta, disponibil ca dotare standard împreună cu ESP, contribuie la asigurarea unei mai bune motricități pentru a vă scoate din situații de deplasare dificile (nisip, noroi, zăpadă).

 

O alta modifcare adusa motorului diesel de 2.3 litri dCi, este noul sistem  Stop & Start care, activat, permite motorului se întrerupe automat în momentul opririi și repornește la fel de repede, prin debreiaj, fără sincope. Adica masina aceasta consuma in medie cu pana la 3 litri mai putin in mediul urban in comparatie cu vechiul 2.3 dCI de 125 CP.

In plus fata de anii trecuti, clientii de Master pot alege acum si un model cu tractiune 4×4 care este ideal pentru zonele muntoase, in sezonul rece sau chiar si distributia pe santiere unde aderenta este precara.

 

PRO

Master a ajuns la maturitate in Europa

Cel mai bun motor diesel din clasa

Distributie pe lant si intervale revizii mari

Cel mai mic consum de 6.9 litri pentru 100 de km

Optionale tractiune spate sau tractiune integrala

Cea mai buna retea de service-uri dedicate Renault Pro Plus Romania

Valoare mare de revanzare

 

CONTRA

Lipsa motorizarii TwinTurbo pe masina din acest test drive

Comanda timonerie usor imprecisa

Toate dotarile interesante sunt optionale

 

Ia sa auzim...