Test Drive in premiera in Romania cu noul Renault Trafic Van 1.6 dCI TwinTurbo 140 CP 2015

0-100 km/h Renault Trafic dCi 140,consum Renault Trafic dCi 140,distributie lant Renault Trafic dCi 140,drive test Renault Trafic dCi 140,ford transit custom Renault Trafic dCi 140,mercedes vito vs Renault Trafic dCi 140,motor diesel Renault Trafic dCi 140,oferta Renault Trafic dCi 140,pret achizitie Renault Trafic dCi 140,primul test Renault Trafic dCi 140,Renault Trafic dCi 140,test drive Renault Trafic dCi 140,test in ro Renault Trafic dCi 140,viteza maxima Renault Trafic dCi 140, Renault Trafic dCi 140 van, sarcina maxima Renault Trafic dCi 140, garda la sol Renault Trafic dCi 140, cutie de viteze Renault Trafic dCi 140, Renault Trafic dCi 140 verde test, oferta pret achizite Renault Trafic dCi 140, reducere pret Renault Trafic dCi 140 whattruck

Renault este unul dintre cei mai mare constructori de automobile din lume, iar masinile sale utilitare ocupa prima pozitie de ani buni pe intreg teritoriul Europei.

Asa cum era normal francezii au decis sa inlocuiasca in gama lor de masini utilitare modelul Trafic, model testat in premiera de echipa Whattruck in urma cu cateva luni in versiunea sa Trafic pentru pasageri.

 

In viata de zi cu zi cel mai bine vandut model Trafic ramane cel dedicat transportului de marfa, iar in acest test drive prezentam ultima generatie a sa, o masina echipata cu cel mai modern diesel din Europa.

CAROSERIE

 

Fata de versiuea dedicata pasagerilor noul Trafic de marfa are o caroserie ranforsata pentru a face fata volumului de marfuri transportate pe soselele din Europa.

De fapt jurnalistii de la Argus au oferit premiul Utilitara Anului pentru noua generatie de model Trafic pentru ca dispune de o caroserie noua si o motorizare de top.

Accesul spre zona de marfa se efectueaza facil prin intermediul portierelor cu o latime mare, unde culisanta laterala are o suprafata suficient de mare pentru accesul marfurilor cu ajutorul unui motostivuitor conventional.

 

Una dintre cele mai bune echipamente ale lui Trafic este modul in care inginerii au proiectat bancheta si peretele despartior care permit accesul unor obiecte mai mari decat spatiul de marfa.

Daca vrem sa transportam un stalp sau cateva tevi cu o lungime mare putem rabata bancheta din habitaclu pentru a permite marfii sa intre din spatiul de marfa, motiv pentru care nu este obligatorie transportarea marfii cu portiere spate deschise.

 

INTERIOR

La acest capitol Renault ofera fara drept de apel cel mai bun interior fie ca vorbim de ergonomie fie de habitabilitate pentru toate tipurile de transport.

Pozitia la volan este cea mai buna din segment pentru ca scaunul soferului este reglabil iar coloana de directe are un unghi asemanator cu cel al unei masini conventionale.

 

Consola centrala este pozitionata corect pentru un acces facil spre sistemul de navigatie si comenzile instalatiei de aer conditionat.

0-100 km/h Renault Trafic dCi 140,consum Renault Trafic dCi 140,distributie lant Renault Trafic dCi 140,drive test Renault Trafic dCi 140,ford transit custom Renault Trafic dCi 140,mercedes vito vs Renault Trafic dCi 140,motor diesel Renault Trafic dCi 140,oferta Renault Trafic dCi 140,pret achizitie Renault Trafic dCi 140,primul test Renault Trafic dCi 140,Renault Trafic dCi 140,test drive Renault Trafic dCi 140,test in ro Renault Trafic dCi 140,viteza maxima Renault Trafic dCi 140, Renault Trafic dCi 140 van, sarcina maxima Renault Trafic dCi 140, garda la sol Renault Trafic dCi 140, cutie de viteze Renault Trafic dCi 140, Renault Trafic dCi 140 verde test, oferta pret achizite Renault Trafic dCi 140, reducere pret Renault Trafic dCi 140 whattruck

Singura problema a lui Trafic este partea inferioara a consolei manetei schimbatorului de viteze care atinge genunchiul drept al soferului, detaliu care poate sa devina un disconfort pe distante mari.

COMPORTAMENT RUTIER

Un alt punct forte al noii generatii de utilitare Trafic este comportamentul rutier care este exact chiar daca masina este in sarcina sau nu.

Puntea spate a lui Trafic se comporta predictibil cand sunt atacate viraje cu viteza, iar sistemul de stabilitate este activ doar cand este necesar.

Directia masinii este facil de utilizat insa exactitatea sa nu primeste note maxime poate si pentru simplu fapt ca avem de fata totusi o masina utilitara.

0-100 km/h Renault Trafic dCi 140,consum Renault Trafic dCi 140,distributie lant Renault Trafic dCi 140,drive test Renault Trafic dCi 140,ford transit custom Renault Trafic dCi 140,mercedes vito vs Renault Trafic dCi 140,motor diesel Renault Trafic dCi 140,oferta Renault Trafic dCi 140,pret achizitie Renault Trafic dCi 140,primul test Renault Trafic dCi 140,Renault Trafic dCi 140,test drive Renault Trafic dCi 140,test in ro Renault Trafic dCi 140,viteza maxima Renault Trafic dCi 140, Renault Trafic dCi 140 van, sarcina maxima Renault Trafic dCi 140, garda la sol Renault Trafic dCi 140, cutie de viteze Renault Trafic dCi 140, Renault Trafic dCi 140 verde test, oferta pret achizite Renault Trafic dCi 140, reducere pret Renault Trafic dCi 140 whattruck

CEA MAI BUNA MOTORIZARE DIN SEGMENT

Despre motorul diesel 1.6 dCI am mai povestit in trecut insa acum avem ocazia sa-l testam si pe versiunea de marfa a noului Trafic 2015.

Sub capota de mari dimensiuni a lui Trafic se ascunde noul motor 1.6 dCI TwinTurbo care dezvolta o putere maxima de 140 CP si un moment motor de 340 Nm incepand cu o turatie de 1.500 rpm.

0-100 km/h Renault Trafic dCi 140,consum Renault Trafic dCi 140,distributie lant Renault Trafic dCi 140,drive test Renault Trafic dCi 140,ford transit custom Renault Trafic dCi 140,mercedes vito vs Renault Trafic dCi 140,motor diesel Renault Trafic dCi 140,oferta Renault Trafic dCi 140,pret achizitie Renault Trafic dCi 140,primul test Renault Trafic dCi 140,Renault Trafic dCi 140,test drive Renault Trafic dCi 140,test in ro Renault Trafic dCi 140,viteza maxima Renault Trafic dCi 140, Renault Trafic dCi 140 van, sarcina maxima Renault Trafic dCi 140, garda la sol Renault Trafic dCi 140, cutie de viteze Renault Trafic dCi 140, Renault Trafic dCi 140 verde test, oferta pret achizite Renault Trafic dCi 140, reducere pret Renault Trafic dCi 140 whattruck

Acest lucru inseamna ca motorizarea celor de la Renault ofera inca de la 1.000 rpm un cuplu motor de 300 Nm, cifra care reprezinta un best in class chiar si cand ne uitam la concurenta din Germania.

Asemenea modelului pentru pasageri si noul Trafic de marfa are o transmisie manuala cu 6 trepte, cutie care are rapoartele relativ apropiate pentru performante superioare chiar si cand masina este in sarcina.

Consumul mediu afisat de noul motor este de 8.0 litri in mediul urban extrem de aglomerat si cu aerul conditionat activat si doar 5.8 litri in mediul extraurban la o viteza constanta de 100 km/h.

0-100 km/h Renault Trafic dCi 140,consum Renault Trafic dCi 140,distributie lant Renault Trafic dCi 140,drive test Renault Trafic dCi 140,ford transit custom Renault Trafic dCi 140,mercedes vito vs Renault Trafic dCi 140,motor diesel Renault Trafic dCi 140,oferta Renault Trafic dCi 140,pret achizitie Renault Trafic dCi 140,primul test Renault Trafic dCi 140,Renault Trafic dCi 140,test drive Renault Trafic dCi 140,test in ro Renault Trafic dCi 140,viteza maxima Renault Trafic dCi 140, Renault Trafic dCi 140 van, sarcina maxima Renault Trafic dCi 140, garda la sol Renault Trafic dCi 140, cutie de viteze Renault Trafic dCi 140, Renault Trafic dCi 140 verde test, oferta pret achizite Renault Trafic dCi 140, reducere pret Renault Trafic dCi 140 whattruck

PRO

Imagine de marca

Garantie mare in Romania

Motorizare TwinTurbo best in class

Cel mai mic consum de motorina

Distributie pe lant

Taxe mai mici pentru ca motorul are 1.6 litri

Fabilitate buna a motorizarii pe gama Megane

Caroserie complet noua bine realizata

Plansa de bord ergonomica

 

CONTRA

Lipsa transmisie automata

Versiunea TwinTurbo cu un pret mai mare de achiziti decat cel al versiunii single turbo

Echipamentele interesante sunt optionale

One thought on “Test Drive in premiera in Romania cu noul Renault Trafic Van 1.6 dCI TwinTurbo 140 CP 2015

  1. Pingback: Test de Consum cu noua generatie Citroen Jumpy 1.6 BlueHDI S&S 115 CP 2018 | WHATTRUCK

Ia sa auzim...

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.