SECOND HAND-Test cu Renault Trafic 2.0 dCI 115 CP-Distributie lant

Motorizare dCI de 115 CP

Sub capota utilitarei franceze se ascunde o motorizare diesel de ultima generatie care, corespunde normelor de poluare Euro5.

Acest propulsor cu o cilindree de 1995 cmc dezvolta o putere maxima de 115 CP. Noul propulsor M9R dezvolta un moment motor de 300 Nm incepand cu 1.500 rpm. Acest lucru se traduce in conditiile utilizarii masinii in sarcina printr-un raspuns foarte bun.

Acest motor si-a facut prezenta pe modelele Renault in urma cu mai bine de 4 ani pe modelul Laguna III, Renault declarand ca acest diesel trebuie sa schimbe in intregime perceptia despre masinile diesel din Hexagon.

Pentru a aduce argumente Renault echipeaza acest motor cu o distributie pe lant care necesita revizii doar la peste 250.000 de km. Fata de vechiul 1.9 dCI acest 2.0 dCI are ofera un rafinament superior. Cand noul Trafic este in sarcina motorul se descurca fara prea mari probleme, detaliu imposibil de atins de motorizarea veche de 1.9 litri.

Cine doreste sa transporte marfuri si mai grele poate in continuare sa aleaga si motorizare de 2.5 litri dCI care dezvolta o putere maxima de 150 CP si peste 350 de Nm. Acest propulsor nu este din pacate oferit si clientilor din Romania.

Costuri de utilizare



Cand incepem o mica afacere in care suntem obligati sa avem un parc auto trebuie de fiecare data sa ne gandim la ce fel de utilitra ne achizitionam.

La prima vedere alegerea poata sa fie influentata de componenta design, insa dupa studierea bine a pietei ne gandim mult mai bine la toate costurile de utilizare.

Pretul de achizitie conteaza mult in aceasta problema, insa dupa ce vedem planul de service al utilitarei dorite avem toate sansele sa ne razgandim. Multi nu se uita la costurile de utilizare pe termen lung, respectiv la planul de service sau la costurile generale pentru o revizie completa.

Renault-ul nostru are o un plan de service fara probleme, respectiv fiecare revizie se efectueaza la atingerea a 30.000 de km.

Astfel, dupa ce am evaluat problema ne indreptam clar spre o utilitara moderna echipata cu un motor diesel Euro 5 care are un volum de incarcare peste media clasei.

Pret de achizitie
Pretul masinii din acest test drive porneste de la 17.350 euro fara TVA si ajunge cu acesta inclus la 21.514 euro. Aceasta suma poate parea mare insa clientul primeste o motorizare de ultima generatie cu un interval de revizii foarte mare si un spatiu interior printre cele mai mari din segment.

Fata de modelele concurente noul Trafic este un best-seller datorita unui foarte bun raport performante-pret.

Ia sa auzim...

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.