Toyota Hilux 2020 primeste in sfarsit un diesel de 2.8 litri vandut in afara Europei de 5 ani

Toyota Hilux 2020, 2.8 d4d Toyota Hilux 2020, pret Toyota Hilux 2020 2.8 d4d, test drive Toyota Hilux 2020, review Toyota Hilux 2020 d4d at6, cutie automata aisin Toyota Hilux 2020

Japonezii de la Toyota si-au data seama in sfarsit ca modelul sau Hilux are o problema de motorizare, respectiv sa puna pe acest model si motorizarea mai mare de 2.8 litri D-4D.

Cee ce nu stiu europenii este ca actuala generatie Toyota Hilux a avut motorul diesel de 2.8 litri inca de acum 5 ani, insa japonezii au ales sa nu-l vanda si pentru pietele din Europa.

Toyota Hilux 2020, 2.8 d4d Toyota Hilux 2020, pret Toyota Hilux 2020 2.8 d4d, test drive Toyota Hilux 2020, review Toyota Hilux 2020 d4d at6, cutie automata aisin Toyota Hilux 2020

Vechea motorizarea de doar 2.4 litri si 150 CP a ramas in istoria segmentului pick-up drept cel mai slab motor, insa si unul care are un consum real de motorina mare.

Pana si Ford a echipat gama Ranger cu un diesel de 170 CP, iar concurentii sai directi precum Isuzu D-Max si Nissan Navara au motorizari mult peste oferta celor de la Toyota.

Vechiul motor de 2.8 litri diesel compatibil normelor Euro 6 va avea un pret de peste 40.000 euro cand urmeaza sa echipeze un model Toyota Hilux 2020!

Toyota Hilux 2020, 2.8 d4d Toyota Hilux 2020, pret Toyota Hilux 2020 2.8 d4d, test drive Toyota Hilux 2020, review Toyota Hilux 2020 d4d at6, cutie automata aisin Toyota Hilux 2020

Ia sa auzim...

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.