Vezi cum arata noul motor Scania V8 de 16.4 litri pe GPL Euro 7

Scania V8 16.4 litri GPL Euro 7, gpl camioane Scania V8 16.4 litri GPL Euro 7, gpl scania, motoare pe gpl Scania V8 16.4 litri GPL Euro 7, scania autogas, lpg scania truck, cng scania trucks, gpl tomasetto scania, gpl autogaz scania, monteazagpl scania

Scania a dezvoltat in premiera o noua generatie de motoare care merg 100% pe GPL, motoare care reprezinta viitorul industriei auto daca tinem cont de problemele cu motoarele diesel.

Scania V8 16.4 litri GPL Euro 7, gpl camioane Scania V8 16.4 litri GPL Euro 7, gpl scania, motoare pe gpl Scania V8 16.4 litri GPL Euro 7, scania autogas, lpg scania truck, cng scania trucks, gpl tomasetto scania, gpl autogaz scania, monteazagpl scania

Noul motor Scania are 8 cilindri in V si o cilindree de 16.4 litri, adica nu putem sa vorbim de un motor care va avea probleme de tractiune.

Acesta dezvolta pe GPL 500 CP la o turatie de 1.500 rpm si permite soferului sa economiseasca pana la 50% in comparatie cu un motor diesel clasic.

Scania V8 16.4 litri GPL Euro 7, gpl camioane Scania V8 16.4 litri GPL Euro 7, gpl scania, motoare pe gpl Scania V8 16.4 litri GPL Euro 7, scania autogas, lpg scania truck, cng scania trucks, gpl tomasetto scania, gpl autogaz scania, monteazagpl scania

De vina este pretul de achizitie al unui litru de GPL care este de 0.52 euro centi sau 2.2 lei, iar consumul real al motorizarii pe GPL este doar cu 5% mai mare decat cel al unui diesel de ultima generatie.

Cu acest nou motor Scania deja atinge normele de poluare Euro 7, norme inca greu de atins de un motor diesel chiar si de ultima generatie.

Scania V8 16.4 litri GPL Euro 7, gpl camioane Scania V8 16.4 litri GPL Euro 7, gpl scania, motoare pe gpl Scania V8 16.4 litri GPL Euro 7, scania autogas, lpg scania truck, cng scania trucks, gpl tomasetto scania, gpl autogaz scania, monteazagpl scania

Un alt criteriu de baza este fiabilitatea unui motor pe GPL care in medie este cu pana la 45% mai buna decat cea a unui motor diesel traditionat( lipsa injectoare pretentioase si scumpe la achizitie sau chiar sisteme de supraalimentare turbo!).

Ia sa auzim...