De fapt ATP spune ca devine singurul constructor de camioane din Romania dupa decesul celor de la Roman Brasov si uzinele de autobuze Rocar Bucuresti.
Oficialii din Maramures spun ca noul camion ATP Truston este o solutie chiar pentru cei care vor sa cumpere basculante 8×4 sau cisterne fara a mentiona faptul ca acest camion este DOAR ASAMBLAT in service-ul ATP din Maramures.
Sub cabina si ea tot importata din China se afla un motor 100% CHINEZESC sub numele Weichari (Chongqing) Motor care ofera o putere maxima de 420 CP.
Oficialii ATP spun ca acesta este cel mai mare constructor de motoare diesel de camioane din lume, insa noi stim ce calitate de fabricatie au motoarele construite in China.
Transmisia este una manuala cu 16 rapoarte cum aveau vechile camioane Roman si este construita tot de catre chinezii de la Weichai sub brand-ul Zhuzhou Gears care produc pinioane pentru firma mama.
CARE SUNT DEZAVANTAJELE CAMIONULUI ATP TRUSTON 2019:
-Are un design clasic chinezesc ( toate camioanele au aceeasi cabina pentru a reduce costurile!)
-Are un motor diesel pentru care gasiti piese doar la ATP, adica transportatorul este “legat” de ATP pe toata perioada de utilizare a camionului.
-Are un motor diesel Weichari clar inferior unui motor Scania,Iveco sau Volvo
-Are o cutie manuala cu16 trepte arhaica in lumea camioanelor
-Interiorul este 100% chinezes, vezi toate butoanele care sunt inscriptionale si in china ( nu stim de dialect?!)
-Capacitatea scazuta a celor de la ATP de a produce in serie acest camion
-Valoare foarte mica de revanzare
-Lipsa retea service in Romania si Europa pentru un camion chinezesc
Pingback: ATP Exodus aduce acum in Romania un nou camion chinezesc! Cap Tractor 4×2 2021 | WHATTRUCK