Whattruck arata cititorilor care sunt avantajele utilizarii unui model Musso in comparatie cu noul VW Amarok masina bazata pe Ranger-ul lui Ford.
Modelul de fata este un VW Amarok cu motorul 2.0 EcoBlue de Ford, adica nu vorbim de o motorizare clasica 2.0 TDI produsa de catre germani, motiv pentru care exista si o versiune twinturbo de 205 CP.
Cu un pret de aproximativ 50.000 euro, acest VW Amarok 2023 devine o masina care va avea putine sanse de succes in Romania unde clientii se plang de modelul Ford Ranger si al sau motor diesel de doi litri.
In aceelasi timp, Ssangyong Romania vinde cu succes un suprinzator Ssangyong Musso Grand 2.2 e-XDI 202 CP 2023, masina testata de noi in urma cu ceva vreme si care este un produs superior lui Ford Ranger.
Musso are sub capota un motor de Mercedes-Benz, celebrul 2.2 CDI care are 203 CP cu o singura turbina, adica vorbim de un sistem mult mai fiabil in timp.
De asemenea Musso are o cutie automata Aisin AT6 gasita si produsa de Toyota pentru modelele Land Cruiser, in timp ce Amarok are o cutie manuala de orgine Ford.
Si in final trebuie spus ca pretul real de vanzare al unui Musso Grand 2.2 e-XDI, 202 CP, STYLE, 4WD este de 30.000 euro TVA inclus, adica cu aproape 20.000 euro mai ieftin decat masina celor de la VW care are si un termen de livrare mult mai mare.
Cei care utilizeaza aceste modele pick-up in santiere trebuie sa stie ca un Ranger sau Amarok au o garantie de 2 ani fara limita de km, in timp ce Musso are o garantie reala in Romania de 10 ani sau 150.000 de km.
Am condus cel mai mare pick-up din Romania! Drive Test cu noul Ssangyong Musso Grand Premium 2.2 e-XDI 202 CP AT6 Aisin facelift 2023
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDENTA ajuta Autolatest Romania sa ramana obiectiva in continuare: Donează prin Patreon AICI