Marca KIA este pe val in Europa, iar una dintre cele mai apreciate modele este noul crossover, Stonic.
La prima vedere este vorba de un crossover de clasa mica, insa in realitate vorbim de o masina bazata tehnic pe Rio, insa care are o caroserie mult mai mare si mult mai confortabila, chiar si la un drum mai lung.
Inca din primii km, observam faptul ca cei de la KIA au construit noul Stonic sa fie un crossover optim pentru mediul urban, pentru o familie cu un numar restrans de membri, respectiv vorbim de o masina cu un comportament rutier foarte bun, in ciuda segmentului din care face parte.
Pentru a intelege mai bine unde se situeaza noul Stonic, trebuie sa-l comparam cu un Renault Captur sau un VW T-Cross, masini relativ comparabile ca dimensiuni, insa cu un comportament rutier mult mai anost.
CUM SE CONDUCE NOUL STONIC?
Una dintre cele mai placute surprize la masina de fata este faptul ca trenul de rulare a primit din fabrica un set de jante de 17 inch, care nu doar ca fac ca masina sa arate mai bine, dar ofera surprinzator si o garda la sol mult mai mare decat trenul de rulare standard.
Pe sosea, noile jante echipate cu anvelope foarte late pentru un crossover urban (205/55R17), ofera o directie dinamica si un comportament rutier exact, in ciuda faptului ca totusi vorbim de un crossover.
Pe drumurile cu denivelari, suspensia lui Stonic face fata cu brio, insa aici sfatul nostru este sa nu exagerati, pentru ca jantele au anvelope cu talon mic.
In regim de autostrada, noul Stonic exceleaza, pentru ca masina aceasta merge cu viteze chiar si peste limita legala, fara prea multe probleme, lucru greu de spus si pentru concurentii sai directi, precum Captur sau T-Cross care se chinuie in afara orasului.
MOTORIZARE 1.0 T-GDI DE 120 CP RAFINATA
CITESTE MAI MULTE AICI!