Cel mai economic Peugeot Partner este cel cu motorizarea 1.6 VTI de 120 CP si GPL Tomasetto STAG

Peugeot Partner 1.6 VTi 120 GPL, tomasetto stag Peugeot Partner 1.6 VTi 120 GPL, butelie toroidala exterioara Peugeot Partner 1.6 VTi 120 GPL, pret instalatie gpl Peugeot Partner 1.6 VTi 120 GPL, monatj gpl Peugeot Partner 1.6 VTi 120 GPL, unde montez gpl masini utilitare, gpl vs diesel, probleme diesel vs costuri gpl, comversie gpl Peugeot Partner 1.6 VTi 120 GPL, tomasetto bucuresti Peugeot Partner 1.6 VTi 120 GPL, tomasetto sector 6 Peugeot Partner 1.6 VTi 120 GPL

Cea mai buna solutie pentru cei care vor sa-si cumpere o masina utilitara si sa mearga cu cea cu cele mai mici costuri posibile este cea care functioneaza pe GPL.

Peugeot Partner 1.6 VTi 120 GPL, tomasetto stag Peugeot Partner 1.6 VTi 120 GPL, butelie toroidala exterioara Peugeot Partner 1.6 VTi 120 GPL, pret instalatie gpl Peugeot Partner 1.6 VTi 120 GPL, monatj gpl Peugeot Partner 1.6 VTi 120 GPL, unde montez gpl masini utilitare, gpl vs diesel, probleme diesel vs costuri gpl, comversie gpl Peugeot Partner 1.6 VTi 120 GPL, tomasetto bucuresti Peugeot Partner 1.6 VTi 120 GPL, tomasetto sector 6 Peugeot Partner 1.6 VTi 120 GPL

Exemplul de astazi este modelul Peugeot Partnet sau Citroen Berlingo care vine echipat din fabrica cu un motor pe benzina de 1.6 litri in mai multe versiuni de putere.

Motorizarea recomandata de noi este cea numita 1.6 VTi care ofera o putere maxima de 120 CP si care ofera performante pe sosea clar superioare unui model Partner 1.6 HDI.

Peugeot Partner 1.6 VTi 120 GPL, tomasetto stag Peugeot Partner 1.6 VTi 120 GPL, butelie toroidala exterioara Peugeot Partner 1.6 VTi 120 GPL, pret instalatie gpl Peugeot Partner 1.6 VTi 120 GPL, monatj gpl Peugeot Partner 1.6 VTi 120 GPL, unde montez gpl masini utilitare, gpl vs diesel, probleme diesel vs costuri gpl, comversie gpl Peugeot Partner 1.6 VTi 120 GPL, tomasetto bucuresti Peugeot Partner 1.6 VTi 120 GPL, tomasetto sector 6 Peugeot Partner 1.6 VTi 120 GPL

Instalatia de GPL recomandata de noi pentru acest motor este una TOMASETTO STAG cu butelie toroidala exterioara de 48 litri care ofera in mod real o ecomomie cel putin cu 20% mai mare decat cea a unei versiuni diesel.

CITESTE MAI MULTE AICI!

Ia sa auzim...

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.