Este mica, nu foarte dragalasa si de ce nu extrem de ieftina.
Se poate ca de aceasta data Fiat sa fi dezvoltat o masina care sa se departajeze complet de tot ceea ce inseamna Italia la capitolul design al masinilor? Nu, in nici un caz! Fiat nu a ajuns sa creeze masini urate care sa nu atraga, fapt dovedit clar chiar si de catre cel mai blamat monovolum european, Multipla.
In ciuda designului extravagant cu trei locuri in fata si trei randuri de blcuri optice, Multipla si-a castigat clientii fara prea mare efort.
Insa de atunci si pana in prezent a tecut ceva timp, si industria auto a inceput sa devina din ce in ce mai plafonata la capitolul design exterior. Pur si simplu, daca vrei ca viitoare masina sa aibe oarecare succes trebuie neaparat sa te uiti in ograda celor de la VW si Opel pentru a intelege simplitatea si eficienta designului teuton.
Fiat Fiorino-Utilitara citadina!
Aceasta mentalitate se poate aplica cu succes tuturor fabricantilor de automobile din Europa, Asia si SUA in afara de latinii din peninsula Italica. Este complicat pe aceste taram ca imagine unui VW Golf sau a unui VW Caddy sa fie mai buna decat a unui Fiat Doblo sau Lancia Delta.
Spiritul libertin si demn de apreciat al italienilor este foarte greu de combatut in special pe taramul zeului automobil