Pe piața din România clienții pot descoperi și achiziționa modelul Torres Hybrid – disponibil în showroom-uri de la sfârșitul lunii Septembrie, în timp ce Musso EV va fi lansat în primul trimestru al anului viitor.
Poziţionat între segmentul SUV-urilor compacte şi al celor de mărime medie, Torres Hybrid duce mai departe ADN-ul de succes al gamei Torres, integrând, în acelaşi timp, tehnologia hibridă – pentru a spori caracterul ecologic şi eficienţa consumului de carburant.

Torres Hybrid, cu o lungime de 4,7m, lățime de 1,9 m și înălțime de 1,7 m este dotat cu un sistem hibrid serie-paralel Dual-Tech Hybrid (DTH). Similar cu alte sisteme hibride populare disponibile actualmente pe piață, acesta comută inteligent între electric și benzină, în funcție de cerințele de performanță, fiind dezvoltat de KGM pe baza tehnologiei plug-in hybrid de la BYD (PHES).

Astfel, poziţionează un motor de mare capacitate 130 kW, aproape de arborele motor, permiţând accelerări în forţă prin generarea a 177 CP şi a unui cuplu de 300 Nm.
Transmisia inteligentă e-DHT comută automat între diferite moduri de conducere, în funcție de stilul de conducere, viteza actuală și încărcătură. Torres Hybrid poate funcționa exclusiv pe energie electrică până la 100 km/h, oferind o experiență de conducere mai lină și mai prietenoasă cu mediul înconjurăto .
În oraș, poate funcționa pe energie electrică pură de până la 94% din timp. Astfel, șoferul poate profita la maxim de motorul pe benzină turbo de 1,5 litri, cu patru cilindri, de 150 CP (110 kW) și 225 Nm, precum și de motorul electric de 177 CP (130 kW) și 300 Nm, puterea totală a sistemului ajungând la 204 CP.

KGM MUSSO EV
Pickup-ul electric are o lățime de 1,92 m și o lungime de 5,160 m, fiind extrem de versatil și ideal pentru utilizarea zilnică. Poate parcurge până la 419,6 kilometri cu o singură încărcare, iar bateria sa poate fi încărcată de la 10% la 80% în doar 36 de minute folosind un încărcător rapid de 300 kW.
Musso EV este echipat cu o baterie de tip blade cu fosfat feric de litiu (LFP) de 80,6 kWh, renumită pentru durabilitate şi rezistenţa la foc.

Puterea este generată de motorul de 152,2 kW amplasat în partea din faţă, cu un reductor adaptat optim, producând 207 cai putere şi un cuplu de 339 Nm, iar capacităţile de rulare off-road includ un unghi de atac de 20,2°, un unghi de degajare de 24,3° şi o gardă la sol de 181.4 mm.






