Live Paris 2014-Imagini si informatii tehnice oficiale cu noul Hyundai H350 2015

Hyundai Motor Company a prezentat, in cadrul Salonului Auto de la Paris, H350 – primul sauautovehicul comercial usor conceput special pentru piata europeana.

Eficient, sigur, cu un stil aparte,noul model reprezinta o optiune versatila si practica pentru utilizatorii vehiculelor comerciale.

Echipa de ingineri Hyundai specializati pe partea de vehicule comerciale si-a concentrat eforturilein sase directii cheie in procesul dezvoltarii modelului H350: eficienta, valoare, sarcina, siguranta,fiabilitate si performanta. In dezvoltarea sa, Hyundai s-a raportat la modelele concurente aleprincipalilor producatori europeni de vehicule comerciale premium, pentru a oferi utilizatorilor oexperienta peste nivelul celorlalte vehicule din segmentul sau.Design modern specific modelelor recente din gama Hyundai

Design exterior

Grila hexagonala a fost integrata in bara de protectie fata, asa cum s-a intamplat si in cazul celor mairecent lansate modele Hyundai din gama de autoturisme. Bara de protectie frontala are un caracterestetic si practic, integrand o treapta laterala pentru accesul si curatarea facila a parbrizului.

Farurile invaluie lateralele partii frontale, putand fi dotate optional cu proiectoare si lumini de zi cuLED.

Retrovizoarele laterale care incorporeaza semnalizatoare cu LED imbunatatesc vizibilitatea celorlalti participanti la trafic, in timp ce lampile de semnalizare laterale reflectorizante imbunatatesc vizibilitatea pe timp de noapte. Bandourile laterale marcheaza flancurile vehiculului, segmentand zona de cargo si reducand riscul unei daune. O usa laterala culisanta practica ofera o deschidere de 1279 mm pentru o incarcare rapida si facila

Partea din spate a noului H350 are un caracter practic pronuntat. Usile pivotante (care pot fi optional dotate cu geamuri) se deschid sub un unghi de 180 si respectiv 270 de grade, oferind o deschidere totala de 1538 mm.

Bara de protectie spate poate incorpora optional o treapta pentru a facilita accesul in zona cargo. Un dispozitiv de remorcare, disponibil de asemenea optional, ofera posibilitatea remorcarii unei incarcaturi suplimentare de pana la 2,5 tone (cu frane).

Design interior

Interiorul noului model ofera spatiu de top in clasa sa pentru cap (1414 mm) si picioare (1071 mm). Bancheta cu design european, pentru doi sau trei ocupanti, este dotata cu functie de amortizare peopt directii, si optional, cu suspensie si functie de incalzire. Volanul telescopic asigura conducatorului auto pozitia optima de condus in H350.

In varianta de autobuz pentru pasageri, H350 ofera ocupantilor spatiu competitiv pentru cap si picioare si are o capacitate de incarcare de pana la 15 de locuri.

Comenzile, instrumentarul de bord si accesul la spatiile de depozitare sunt plasate la indemana conducatorului auto. Studiile extinse de ergonomie au condus la obtinerea vizibilitatii frontale, laterale si posterioare optime (in retrovizoarele exterioare).

Cabina modelului H350 ofera numeroase spatii practice de depozitare. Printre acestea se numara spatiul de sub bancheta (care poate fi accesat ridicand bancheta in partea pasagerului), buzunare largi pe interiorul portierelor, un spatiu pe consola centrala (ce include o priza de 12 V) si unul ascuns in partea superioara, impartit in mai multe sectiuni. Sub plansa de bord, in partea centrala este prevazuta o tableta pliabila, o scrumiera si doua suporturi pentru pahare, iar in lateral, torpedoul, cu functie optionala de racire si mecanism de blocare.

Zona cargo

Spatiul de incarcare generos este foarte important pentru un vehicul comercial usor, iar in aceasta privinta Hyundai H350 se remarca. Zona cargo are: 1955 mm inaltime, 1795 mm latime, 3100 mm lungime si poate acomoda pana la cinci europaleti (1200 mm x 800 mm x 900 mm), care pot fi cu usurinta incarcati si descarcati datorita deschiderii generoase de 10.5 mp.

Performante dinamice

O alta directie in care si-au concentrat eforturile inginerii Hyundai a fost cea legata de motorizari.

Astfel, H350 isi depaseste competitorii in ceea ce priveste capacitatea, puterea si cuplul maxim. Motorul de 2,5 litri este disponibil in versiunea standard (110 kW / 373 Nm) si supra-alimentata (125 kW / 422 Nm).

Utilizand o noua generatie de sistem de injectie Common-rail si o alimentare turbo controlata electronic, motoarele noului H350 ofera performante excelente, chiar si in cazul transportarii sarcinii maxime.

Ambele versiuni de motorizare respecta standardele Euro 5, oferind o eficienta de top in clasa. Printr-un nou sistem ISG, motorul este oprit automat in momentul in care vehicului stationeaza. Acesta este completat de un sistem de asistenta la schimbarea treptelor de viteza, care ii indica conducatorului auto treapta optima pentru un consum eficient de combustibil.

Arcurile lungi cu o singura foaie ii asigura cea mai larga deschidere din clasa sa (1500 mm). Aceasta reduce inaltimea podelei si faciliteaza astfel procesul de incarcare, vehiculul fiind capabil sa transporte sarcini importante, fara a-si modifica dramatic garda la sol.

Hyundai H350 a urmat un regim complet de testare, orientat in mod specific catre piata europeana. Acesta a parcurs aproximativ 2 milioane de kilometri pentru a fi evaluat si setat, asigurandu-i-se un nivel maxim de rezistenta. H350 a fost supus unor teste dinamice dure, care simulau conditii climatice extreme intalnite in diferite parti ale Europei.

Ia sa auzim...

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.