Nissan a inceput sa vanda pe piata din Romania de cativa ani una dintre cele mai de succes masini comerciale din Europa care din pacate este un esec pe aceasta piata.
Este vorba de gama Nissan e-NV200 Combi facelift 2021 care inca se vinde in Europa cu un acumulator mic de 40 kwh care este de fapt bateria gasita pe ZOE.
Marea problema a lui Nissan e-NV200 Combi este ca masina se vinde in Romania cu un pret de vanzare de peste 43.000 euro in versiunea Acenta cu 7 locuri.
O alta mare problema a masinii este greutatea sa la gol de peste 1.6 tone care permite o sarcina doar de 600 kg, si aici vorbim de o masina cu 7 locuri si spatiu pentru bagajele aferente.
In total Nissan spune ca modelul Nissan e-NV200 Combi poate avea o greutate in sarcina de peste 2.3 tone, iar motorul electric de 109 CP si acumulatorul nu permit o autonomie reala mare.
Conform datelor WLTP in ciclul mixt noul Nissan e-NV200 Combi poate merge 200 de km, insa trebuie sa ne asteptam la o medie reala sub 180 km.
EV-Database spune ca puterea reala a acumulatorului este de 37 kwh si permite in sezonul rece o autonomie reala de 145 km. Pe autostrada masina nu poate sa depaseasca o autonomie de peste 120 km, specialistii recomandand sa nu iesiti cu acest model in afara orasului.