Noul Ford Otosan electric de Craiova E-Tourneo Courier merge doar 200 km cu o singura alimentare

Ford E-Tourneo Courier 2023, test, drive test, consum, baterie whattruck Ford E-Tourneo Courier 2023, autolatest, probleme pret Ford E-Tourneo Courier 2023, consum kwh, garda la sol, sarcina maxima, otosan craiova 2024

In urma cu cateva ore cei de la Ford Otosan au prezentat in premiera noua utilitara de clasa mica Ford E-Tourneo Courier 2023, masina care are un motor electric de 136 CP.

Ford E-Tourneo Courier 2023, test, drive test, consum, baterie whattruck Ford E-Tourneo Courier 2023, autolatest, probleme pret Ford E-Tourneo Courier 2023, consum kwh, garda la sol, sarcina maxima, otosan craiova 2024

Ford nu spune nimic despre capacitatea bateriei fabricate in Turcia, insa conform primelor imagini oficiale vedem ca masina poate parcurge aproximativ 200 de km cu o singura alimentare.

E-Tourneo Courier trebuie sa fie o solutie optima pemtru cei care doreau sa-si cumpere un Renault Kangoo EV sa un Citroen Rifer electric, insa marea problema a europenilor sunt utilitarele electrice chinezesti care se vand fara probleme in Romania.

Ford E-Tourneo Courier 2023, test, drive test, consum, baterie whattruck Ford E-Tourneo Courier 2023, autolatest, probleme pret Ford E-Tourneo Courier 2023, consum kwh, garda la sol, sarcina maxima, otosan craiova 2024

Se pare ca noul Ford E-Tourneo Courier va avea la inceput o baterie mica pentru a avea un pret mic, insa autonomia sa este ridicola chiar si pentru o comerciala de clasa mica.

In curand vom avea si lista de preturi a noului E-Tourneo Courier 2023, masina construita la Craiova care urmeaza sa fie vanduta in showroom incepand cu anul viitor.

Ford E-Tourneo Courier 2023, test, drive test, consum, baterie whattruck Ford E-Tourneo Courier 2023, autolatest, probleme pret Ford E-Tourneo Courier 2023, consum kwh, garda la sol, sarcina maxima, otosan craiova 2024

Ia sa auzim...

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.