Renault a prezentat astazi o noua interpetare a utilitarei sale de clasa medie Trafic in versiunea 100% electrica.
Este vorba evident de noul Renault Trafic Van E-Tech 2023 care se doreste sa fie un raspuns la Transporter ID Buzz sau gama Stellantis EV, insa acest Renault nu are decat o baterie mica de 52 kwh si un motor de Renault ZOE de 122 CP.
Concurenta sa directa are baterii mai mari de 77 kwh care permit o autonomie reala de peste 400 km chiar si in sarcina, insa noul Renault Trafic Van E-Tech nu va avea cum sa depaseasca in viata reala 180 de km in sarcina cu aceasta baterie mica.
Oficial francezii spun de o autonomie de peste 297 km, insa acolo este o utopie pentru ca in viata reala masina consuma incarcata peste 29 kwh la 100 de km, iar bateria are doar 52 kwh capacitatea totala.
Conform surselor masina va avea un pret de peste 40.000 euro intr-o varianta de baza, iar daca alegem din lista de optionale pretul are mari sanse sa creasca mult peste acest nivel.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA sustine Autolatest Romania sa ramana obiectiva in continuare: Donează prin Patreon AICI