VW incearca cu disperare sa vanda companiilor masini electrice atat din gama de oras ID.3 cat si mai nou gama de comerciale Volkswagen ID.Buzz Cargo Pro 210 kW 2024.
Ei bine, clientii de flote comerciael nu vor cumpara acest tip de masina decat daca este o electrica de China, adica cel mult un Maxus cum vedem deja in Bucuresti pentru ca acele masini au preturi bune de achizitie.
Realitatea crunta pentru VW este ca in Romania un Volkswagen ID.Buzz Cargo Pro 210 kW cu dotari ajunge la un pret de peste 75.000 euro, pret exagerat pentru o utilitara cu dimensiuni mici care in plus are si probleme cu acumulatorii.
Esecul lui Volkswagen ID.Buzz Cargo Pro 210 kW pe toate pietele va avea drept urmarea fie scoaterea sa din gama in EU, fie VW opereaza la scaderea cu 50% a pretului de vanzare pentru un succes putin garantat.
Un Volkswagen ID.Buzz Cargo Pro 210 kW are o baterie de ID.3, iar autonomia sa in sarcina cu aerul conditonat nu are nici o sansa a concura un Transporter 2.0 TDI in orice situatie.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI