Noul VW Amarok II 2023 va avea o viata grea pentru ca masina este 100% un Ford Ranger cu motor de Land Rover

vw amarok II, motor land rover amarok 2023, whattruck, autolatest, test drive, probleme vw amarok 2023, motor ford amarok, motor land rover pe vw, teseteauto, consum, cutie at10 ford pe vw amarok 2023

Se stie ca fanii marcii Volkswagen nu suporta produsele celor de la Ford, Opel sau Renault, iar realizarea unei masini VW care este de fapt una Ford urmeaza sa duca automat la o scaderea a vanzarilor.

vw amarok II, motor land rover amarok 2023, whattruck, autolatest, test drive, probleme vw amarok 2023, motor ford amarok, motor land rover pe vw, teseteauto, consum, cutie at10 ford pe vw amarok 2023

Si ca sa fie totul extrem de nefavorabil atat pentru VW cat si pentru Ford, motor de baza al masinii este unul produs de Land Rover, celebrul diesel V6 Ingenium care este recunoscut ca fiind extrem de problematic la capitolul fiabiliate.

Evident ca ramane in oferta pentru Amarok si motorul Ford EcoBlue de doi litri gasit pe gama Ford Transit, motor care la randul sau este penalizat la capitolul fiabilitate printr-o serie de probleme greu de inteles pentru un producator de nivelul lui Ford.

VW Amarok 2022 , pret VW Amarok, motor ford VW Amarok, date tehnice, review VW Amarok 2023, whattruck VW Amarok 2023, VW Amarok by ford, VW Amarok fabricat africa de sud, consum, at10 gm pe VW Amarok, autolatest

Tehnic noul VW Amarok V6 TDI este de fapt un Ford Ranger produs de catre Ford, iar motorul este unul de Land Rover care este recunoscut ca fiind problematic in exploatare.

Singura componenta de apreciat la noul VW Amarok este cutie autoamta cu 10 trepte si convertizor de cuplu produsa de Ford, insa daca ne uitam la vechiul Amarok produs de VW vedem ca transmisia veche era una premium ZF8 superioara unei cutii Ford din toate punctele de vedere.

ford ranger AJD300D-V6 Ingenium, motor land rover AJD300D-V6 Ingenium pe ford ranger, vw amarok motor V6 TDI AJD300D-V6 Ingenium, probleme motor AJD300D-V6 Ingenium, kit distributie, whattruck ford ranger 2023, vw amarok II whattruck, autolatest

Concluzia Whattruck este ca viitorul VW Amarok II V6 TDI sau Amarok II 2.0 TDI EcoBlue urmeaza sa-si faca prezenta timid pe piata din Europa pentru ca masina nu mai are nici o legatura cu marca VW.

Din pacate toate masinile Ford Ranger si VW Amarok vor avea sub capota acest motor AJ300D Ingenium de la Land Rover, motor care din pacate nu este reusit din nici un punct de vedere.

2,997 cc (182.9 cu in)183 kW (249 PS)600 N⋅m (443 lb⋅ft) @ 1,250 – 2,2502020–presentDOHC I6, Turbocharger, MHEV
ford ranger AJD300D-V6 Ingenium, motor land rover AJD300D-V6 Ingenium pe ford ranger, vw amarok motor V6 TDI AJD300D-V6 Ingenium, probleme motor AJD300D-V6 Ingenium, kit distributie, whattruck ford ranger 2023, vw amarok II whattruck, autolatest

Nici un element tehnic sau de la interior nu mai este fabricat de VW, totul provenind de la Ford si Land Rover, detalii care au mari sanse sa dea de gandit fanilor VW si in special cei care conduc deja gama Amarok cu motorul Audi V6 TDI de 286 CP si cutie ZF8 Plus produs pana anul trecut!

VW Amarok 2022 , pret VW Amarok, motor ford VW Amarok, date tehnice, review VW Amarok 2023, whattruck VW Amarok 2023, VW Amarok by ford, VW Amarok fabricat africa de sud, consum, at10 gm pe VW Amarok, autolatest

One thought on “Noul VW Amarok II 2023 va avea o viata grea pentru ca masina este 100% un Ford Ranger cu motor de Land Rover

Ia sa auzim...

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.