Se stie ca fanii marcii Volkswagen nu suporta produsele celor de la Ford, Opel sau Renault, iar realizarea unei masini VW care este de fapt una Ford urmeaza sa duca automat la o scaderea a vanzarilor.
Si ca sa fie totul extrem de nefavorabil atat pentru VW cat si pentru Ford, motor de baza al masinii este unul produs de Land Rover, celebrul diesel V6 Ingenium care este recunoscut ca fiind extrem de problematic la capitolul fiabiliate.
Evident ca ramane in oferta pentru Amarok si motorul Ford EcoBlue de doi litri gasit pe gama Ford Transit, motor care la randul sau este penalizat la capitolul fiabilitate printr-o serie de probleme greu de inteles pentru un producator de nivelul lui Ford.
Tehnic noul VW Amarok V6 TDI este de fapt un Ford Ranger produs de catre Ford, iar motorul este unul de Land Rover care este recunoscut ca fiind problematic in exploatare.
Singura componenta de apreciat la noul VW Amarok este cutie autoamta cu 10 trepte si convertizor de cuplu produsa de Ford, insa daca ne uitam la vechiul Amarok produs de VW vedem ca transmisia veche era una premium ZF8 superioara unei cutii Ford din toate punctele de vedere.
Concluzia Whattruck este ca viitorul VW Amarok II V6 TDI sau Amarok II 2.0 TDI EcoBlue urmeaza sa-si faca prezenta timid pe piata din Europa pentru ca masina nu mai are nici o legatura cu marca VW.
Din pacate toate masinile Ford Ranger si VW Amarok vor avea sub capota acest motor AJ300D Ingenium de la Land Rover, motor care din pacate nu este reusit din nici un punct de vedere.
2,997 cc (182.9 cu in) | 183 kW (249 PS) | 600 N⋅m (443 lb⋅ft) @ 1,250 – 2,250 | 2020–present | DOHC I6, Turbocharger, MHEV |
Nici un element tehnic sau de la interior nu mai este fabricat de VW, totul provenind de la Ford si Land Rover, detalii care au mari sanse sa dea de gandit fanilor VW si in special cei care conduc deja gama Amarok cu motorul Audi V6 TDI de 286 CP si cutie ZF8 Plus produs pana anul trecut!
Another junk