Ram a introdus in productia de serie modelul Ram 1500 cu motorul 5.7 HEMI V-8 eTorque

5.7 HEMI V-8 eTorque

In ciuda faptului ca toti clientii RAM si Stellantis in general au spus in urma cu 3 ani ca nu vor cumpara masini electrice, realitatea a fost una crunta pentru producatorul american care are vanzarile reduse atat de mult incat a trebuit sa inchida uzine.

5.7 HEMI V-8 eTorque

Astfel, in vara lui 2025 RAM si-a cerut scuze public pentru ca a nesocotit preferintele clientilor, si intr-un timp extrem de scurt au introdus in productie motorul vechi Hemi.

Noul Ram 1500 primeste din nou vechiul motor 5.7 HEMI V-8, motor care are standard un sistem MHEV denumit la RAM eTorque.

5.7 HEMI V-8 eTorque

Un banner care anunță revenirea motorului HEMI V-8 de 5,7 litri la Ram 1500 2026 atârnă deasupra liniei finale de asamblare de la uzina de asamblare Sterling Heights din Detroit.

Sistemul hibrid eTorque stochează energie într-o baterie litiu-ion compactă, de 430 wați-oră, amplasată într-o incintă izolată fonic, aflată în spatele banchetei din spate. Răcit cu aer și ventilat intern, sistemul utilizează ventilatoare de răcire duale pentru a menține temperaturile optime ale bateriei, rămânând totodată transparent din punct de vedere acustic pentru pasageri.

5.7 HEMI V-8 eTorque

Un invertor DC-DC de 3 kilowați coboară cei 48 de volți pentru a încărca bateria convențională de 12 volți și accesoriile de alimentare.

5.7 HEMI V-8 eTorque

Ia sa auzim...

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.