Germanii au testat in premiera cea mai noua generatie a vechiului model Kangoo ZE, masina care se numeste acum Renault Kangoo Rapid E-Tech 2023.

Despre aceasta masina toti cei care utilizeaza un van comercial spun ca urmeaza sa fie doar o masina de showroom pentru simplul fapt ca are un pret extrem de mare, insa si pentru ca dispune de o baterie foarte mica.
Sub capota noul Renault Kangoo Rapid E-Tech are o baterie de ZOE, insa cand vorbim de o masina comerciala vorbim de o aerodinamica precara si de o greutate variabila.

Germanii au reusit sa parcurga doar 144 km cu “plinul” de 44 kwh, cifra extrem de tragica pentru o masina care se vinde drept una minune pentru transportatori.

Jurnalistii spun ca masina consuma fara sa fie in sarcina 25-27 de kwh, adica are o autonomie medie de 150 km cu un plin. Daca masina este incarcata sunt sanse sa vedem un consum de 60 kwh, adica cu bateria de 44 poti merge fara probleme sub 100 de km.
Masina din imagini cu dotarile optionale ajunge sa fie vanduta in Europa cu peste 56,471 euro, cifra de-a dreptul socanta pentru o banala “dubita” cu doua locuri.
Standard masina are capacitatea de a se incarca cu 11 kW, insa daca platesti extra 3.750 euro primesti capacitatea de a incarca chiar si cu 80 kw la statiile de putere.

Nu se stie, insa gama Renault Kangoo Rapid E-Tech ar putea avea un sistem de incalzire cu motorina care dispune de un rezervor de 8 litri, solutie aplicata de francezi pentru a avea o autonomie cat mai mare iarna.
Whattruck este prima publicatie din Romania care a testat in 2014 prima generatie de modele Kangoo ZE :









