Masina din acest test drive este un adevarat icon pentru americani si pentru asiatici, pentru ca este realmente primul SUV de masa care a fost vandut in milioane de exemplare, care in mare parte inca circula pe sosele.
Istoria lui Forester in Europa incepe in anul 1997, cand japonezii au adus aici prima generatie nume de cod SF, masina care chiar era “SF” daca ne uitam ca in aceeasi perioada erau lansate pe piata europeana doar modele de volum precum Vectra B, Passat B5, Renault Laguna sau Fiat Brava, berline de succes care din pacate erau destinate doar soselei.
De fapt, in aceeasi perioada, Opel avea in gama un greoi Frontera bazat pe Isuzu, VW nu ofera nici un model SUV, iar Renault se gandea la un Scenic RX4 construit in Austria de catre Steyr.
Asa ca, prima generatie de Forester a devenit din start masina iubita de europenii care locuiau in zonele montane din Alpi, in prezent pe soselele din Franta, Italia sau Elvetia inca circula sute de mii de asemenea masini, fara probleme tehnice.
CUM SE PREZINTA SUBARU FORESTER IN 2023?
In primul rand, trebuie spus ca acum vorbim de ultima generatie de Forester cu nume de cod SK, construita din start pe baza tehnica Subaru Global Platform, iar masina de fata este primul amplu facelif aplicat modelului prezent pe piata din 2018.
Din start trebuie spus ca noul Forester SK este un full size SUV, adica are o caroserie mult mai mare decat cea a concurentilor sai directi precum VW Tiguan, Nissan Qashqai, Hyundai Tucson sau Renault Austral, iar aceasta caroserie este extrem de bine gandita.
La prima vedere nu poti sa nu constati faptul ca japonezii au realizat cea mai spatioasa caroserie din clasa, spatiul interior si volumul portbagajului fiind elemente extrem de importante pentru cei care aleg un SUV versatil.
Calitatea de fabricatie este in crestere fata de generatiile SH si SJ, insa nu trebuie sa uitam ca marca Subaru nu este premium, produsele sale fiind extrem de fiabile tehnic, iar interioarele sale sunt rezistente in timp, chiar daca masina transporta copii pe locurile din spate.
FORESTER RAMANE PRINTRE PUTINELE SUV-URI 4×4
Sub capota se acunde noul motor boxer FB20D cunoscut in lumea Subaru drept e-Boxer, propulsor aspirat cu 4 cilindri de doi litri care are injectie directa si care aduce un mare avantaj la capitolul consum real de benzina.
Poti cumpara masina din acest test drive de la dealerul SMT Subaru Pallady, iar accesand acest link poti vedea masinile cu livrare imediata!