PSA face un pas extrem de important odata cu lansarea masinii din acest test drive, pe piata din Europa.
La prima vedere, acest C3 Aircross poate parea “inca un Citroen de oras”, insa in realitate modelul testat devine o adevarata problema pentru toti cei care concureaza in segmentul crossover de clasa mica.
DESIGN
Asa cum poate ne-am obisnuit cand vorbim de un Citroen si acest C3 Aircross reprezinta o masina extrem de bine realizata la capitolul design si caroserie, noul Aircross fiind un model mai mare decat un Renault Captur sau chiar si noul VW T-ROC.
Inca din primele momente observam faptul ca francezii au tinut cont de parerile clientilor, adica caroseria are forma unui MPV compact unde inaltimea masinii ofera un spatiu interior extrem de mare.
Aici putem spune fara doar si poate ca C3 Aircross este cel mai spatios crossover din segmentul sau, adica are cea mai mare inaltime interioara si un volum al portbagajului variabil datorita banchetei spate culisante.
PSA a decis cu acest crossover nu doar sa dea nastere unui model banal care sa reprezinte un concurent pentru VW T-ROC, ci o masina mult mai versatila care dispune si de un design mult mai expresiv.
Farurile de mari dimensiuni integrate in spoilerul fata si DRL-urile parca imprumutate de la C4 Cactus de generatie mai veche, permit francezilor sa ofere o linie masiva a partii din spate care implica o crestere si a vizibilitatii in fata si de ce nu, un feeling de masina SUV dintr-o clasa imediat superioara.
INTERIOR
Versiunea din acest test drive este un Citroen C3 Aircross, aflat la un nivel de echipare Feel, care nu ne aduce din pacate un sistem de control al tractiunii pe drumurile denivelate Grip Control sau alte sisteme de top.