Si asta o spun transportatorii care nu vor in ruptul capului sa-si vanda vechiul Courier 1.5 TDCi care mergea cu un plin 1.000 de km pentru acest model electric.
Realitatea crunta pentru Ford Turcia cu sucursala la Craiova, este ca noul model Ford E-Transit Courier EV 2023 nu va avea nici o sansa de succes pe piata din Romania pentru simplul fapt ca nici un transportator nu va cumpara in flota aceste masini.
Pretul dublu de achzitiie si o autonomie reala de 250 km cu o singura alimentare sunt cele doua criterii care vor face ca modelul Ford Transit Courier EV 2023 sa fie IRELEVANT pentru Romania.
Acesta are cateva sanse sa castig in Europa de Vest unde fortarea electrificarii este ampla, insa chiar si acolo transportatorii regreta repede cand trec pe flote electrice in detrimentul celor diesel.
Sfatul celor de la Whattruck este sa testati masina in viata reala atunci cand apare pe piata, respectiv sa-i puneti pe actualii soferii de comerciale usoare sa mearga in sarcina cu acest Ford E-Transit Courier EV 2023, si dupa aceea sa trageti concluzia.
Si aici nu trebuie uitat ca si Dacia are un model chinezesc Spring in versiunea VAN care se vinde oficial de mai bine de 2 ani, insa care nu se regaseste in nici o flota comerciala din Romania.
Mai jos vezi ce zice PR-ul Ford Otosan Craiova insa si o parere a celor din presa, pareri neavizate daca tinem cont de situatia de pe piata transportatorilor: