VW Transporter T6 2.0 Bi-TDI CXEB are probleme cu segmentii! La 100.000 de km crapa motorul

VW Transporter T6 2.0 Bi-TDI CXEB, test drive, probleme motor, consum ulei, autolatest, crapa motorul, nu cumparati, probleme vw , whattruck 2.o tdi

In ciuda faptului ca VW se lauda odata cu lansarea noului T6 ca a rezolvat problemele tehnice ale vechii motorizari 2.0 TDI montate pe T5, acum clientii au inceput sa ajunga cu ele in service.

VW Transporter T6 2.0 Bi-TDI CXEB, test drive, probleme motor, consum ulei, autolatest, crapa motorul, nu cumparati, probleme vw , whattruck 2.o tdi

De fapt, este vorba de noul VW Transporter T6 care are sub capota motorul 2.0 TDI TwinTurbo CXEB, motor de top al lui VW montat cu succes si pe Multivan si California.

Expertii arata cu undeva in jur de 100.000 de km segmentii de proasta calitate duc la distrugerea motorului pentru ca intervine un consum excesiv de ulei.

VW Transporter T6 2.0 Bi-TDI CXEB, test drive, probleme motor, consum ulei, autolatest, crapa motorul, nu cumparati, probleme vw , whattruck 2.o tdi

Un german a fost obligat sa completeze 5 litri la fiecare 4.000 de km, insa chiar si asa motorul a cedat complet.

VW cere pentru un 2.0 TDI cu acest cod motor un pret de 20.000 euro, adica chiar mai mult decat valoreaza masina pe piata SH.

VW Transporter T6 2.0 Bi-TDI CXEB, test drive, probleme motor, consum ulei, autolatest, crapa motorul, nu cumparati, probleme vw , whattruck 2.o tdi

Sfatul Whattruck este sa mergeti la dealerii VW cu acest motor, si sa cereti pe hartie care sunt rechemarile oficiale ale marcii, rechemari care trebuie efectuate GRATUIT de catre VW in orice tara din UE!

VW Transporter T6 2.0 Bi-TDI CXEB, test drive, probleme motor, consum ulei, autolatest, crapa motorul, nu cumparati, probleme vw , whattruck 2.o tdi

Despre VW T6 AICI!


s

Ia sa auzim...

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.