De ce Mitsubishi L200 este un pick-up ideal in Romania ? Motorizare diesel 2.4 IC/TC DI-D MT W/ AS&G

Mitsubishi L200 2.4 IC/TC DI-D MT W/ AS&G Instense, test drive Mitsubishi L200 2.4 IC/TC DI-D MT W/ AS&G Instense, test consum Mitsubishi L200 2.4 IC/TC DI-D MT W/ AS&G Instense, drive test Mitsubishi L200 2.4 IC/TC DI-D MT W/ AS&G Instense, review romania Mitsubishi L200 2.4 IC/TC DI-D MT W/ AS&G Instense, 0-100 km/h Mitsubishi L200 2.4 IC/TC DI-D MT W/ AS&G Instense, max speed Mitsubishi L200 2.4 IC/TC DI-D MT W/ AS&G Instense, best pick up Mitsubishi L200 2.4 IC/TC DI-D MT W/ AS&G Instense, consum Mitsubishi L200 2.4 IC/TC DI-D MT W/ AS&G Instense, garda la sol Mitsubishi L200 2.4 IC/TC DI-D MT W/ AS&G Instense, l200 SS 4WD II, off road l200 SS 4WD II

Masina de fata este deja una amplu cunoscuta de toti cititorii Whattruck, model care anul trecut a ajuns la o noua generatie in urma cu ceva vreme.

Toate bune si frumoase, insa noi revenim la acest L200 de fiecare data cand luam in discutie segmentul pick-up pentru simplu fapt ca Mitsubishi ramane cel mai bine vazut producator de asemenea masini din Europa, asta in ciuda faptului ca VW are de cativa ani un Amarok redutabil sau chiar daca toti concurentii sai sunt de factura noua.

Succesul lui L200 se datoreaza in primul rand faptului ca japonezii au o intreaga istorie in realizarea de asemenea masini, fratiorul sau Pajero castigand ani buni celebrul raliu Paris Dakar.

Experienta din competitii a permis celor de la Mitsubishi sa ofere un model pick-up cu cea mai avansata transmisie integrala din segmentul sau, transmisie bazata pe cea a lui Pajero insa setata pentru o masina de forta precum este acest L200.

CAROSERIE

De ce ne intoarcem la L200 ramane o intrebare usor de raspuns, respectiv L200 este cel mai mic model pick-up din Europa, detaliu care permite masinii sa benefecieze de un avantaj imens in fata concurentilor sai din ce in ce mai voluminosi.

Latimea extrem de mica si utilizarea unui sasiu intarit realizat dintr-un fier special permite masinii de fata sa afiseze si cea mai mica greutate la gol din clasa sa, L200 fiind in medie cu 300 kg mai usor decat un Navara, Amarok sau Ranger.

Tinand cont de acesta greutate mica la gol masina japonezilor ofera fara discutii si cel mai mic consum mediu din clasa sa, fapt datorat in mare parte si noii motorizari de 2.4 litri care este silentioasa si extrem de rafinata in comparatie cu vechiul motor de 2.5 litri.

PUTERE SI ECONOMIE

Cu doar 154 CP motorul lui L200 este din alta clasa pentru ca ofera din start un moment motor de 380 Nm incepand cu o turatie de 1.500 rpm.

Noul motor 2.4 IC/TC DI-D Euro 6 se comporta admirabil pe noua caroserie, noi spunand ca nu este necesar sa optati pentru versiunea mai puternica de 181 CP pentru ca acesta din urma are un moment motor mai mare insa este dezvoltat la o turatie de 2.500 rpm.

Motorul de baza de 154 CP poate concura fara probleme cu orice concurent din clasa sa, iar consumul mediu real este fara doar si poate cel mai bun din segment.

Sistemul Stop&Start functioneaza impecabil chiar si cand temperatura scade sub zero grade, sistem care ajuta masina sa afiseze un consum mediu real intr-un Bucuresti aglomerat doar de 8 litri de motorina.

Cand iesim in afara orasului noul L200 poate consuma chiar si 5.4 litri daca se merge elegant in limitele legale.

Viteza maxima a lui L200 in aceasta configuratie de baza este de 170 km/h, in timp ce repriza de la 0-100 km/h este atinsa in doar 12.2 secunde. Acesta valori sunt foarte bune pentru o masina utilitara conceputa a merge tot timpul pe drumuri neasfaltate.

PRO

Imagine de marca

Cel mai bine vandut pick-up din Europa

Motor diesel puternic si extrem de economic

Transmisie integrala SS 4WD II best in class

Consum mic in mediul urban

Garda mare la sol

Capacitate de incarcare si remorcare: total 4.090 kg

Autonomie de peste 1.150 km

Valoare mare de revanzare

 

CONTRA

Dotarile interesante sunt toate optionale

Cel mai mic interior din clasa sa

Cutie automata disponibila doar pentru versiunea de 181 CP

 

 

 

Ia sa auzim...

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.