Aceasta stire vine la cateva luni dupa ce PMB prin intermediul primaritei a declarat ca PMB nu mai poate sustine mersul autobuzelor STB in zona din Ilfov pe care tot dansa a reusit sa le introduca dupa mai bine de un deceniu de microbuze infecte.
Acum autobuzele STB Mercedes Citaro si Otokar sunt retrase in favoarea unor autobuze SH din Olanda cumparate si intretinute exclusiv de catre Primaria Voluntari condusa de care sotul primaritei Florentin Pandele.
Despre aceste autobuze putem spune ca sunt procurate de la compania Olandeza Connexxion care a avut aceste unitati (peste 1.200 de unitati) in trafic peste 900.000 de km.
Pretul unui asemenea autobuz SH Euro 3 este in medie 15.000 euro, adica chiar mai putin decat un model Dacia Duster.
FIREA SI PANDELE CRESC PARCUL AUTOBUZELOR POLUATE
Taxa Oxigen nu se aplică însă și autobuzelor-și STB ar fi fost afectată, pentru că flota veche de Mercedes Citaro este în parte compusă și din autobuze euro 3.
Adica Firea si PMB taxeaza bucurestenii care merg cu masini Euro 3, 4 sau Euro 5 pentru ca acestia sa introduca in trafic autobuze Euro 3 care din pacate au si foarte multi km, adica nu mai corespund tehnic unui autobuz cu mai putini km.
Celebrul autobuz se numeste VDL Berkhof Ambassador 200 si a fost utilizat in ultimii 10 de catre companii olandeze de transport.
Mai mult decat atat trebuie spus ca aceste autobuze sunt de Voluntari, adica regionale insa merg in fiecare zi s in Bucuresti, unele chiar si pana in centrul Capitalei!
E o manarie la mijloc, autobuzele VDL sunt luate de la remat. Suntem in 2020. Majoritatea firmelor de transport se inclina spre electrice sau hibride, iar primaria Voluntari achiziționează autobuze cu norma de poluare euro 3, cu 1 milion de kilometri la bord, bune de casat…smart si ecologic. Felicitări cuplului Firea-Pandele.
D-na primar face afaceri pe bani cetățeanului. Probabil comisioanele sant consistente. Nu ar fi mai bine sa se ducă acasă și să-și vadă de cratiță și copii. Gata ajunge cu taptarapu.Adică pe mine ma pune sa plătesc bani la euro 4 și mașinile ei euro sa dea cu fum în nas. O fi bine d-na.
Nici măcar nu sunt funcționale rampele pentru persoanele in fotoliu rulant decât ffffffoarte rar….
Si in Galatia au incercat acum.cativa ani cu modelele astea…tot la fel de uzate. Dar nu au tinut mult..acum cred ca in parcul de transport in comun mai sunt ff putine vechi…85 la sunta saun noi si aproape noi de la BMC si Skoda Hibrid plus trolee tot Skoda. Sa-au dovedit a fi mult mai fiabile decat orice turcisme..