Mercedes eSprinter Furgon 35 kwh este un esec pentru ca este prea scump si are o sarcina maxima de 840 kg

eSprinter 312 Furgon L2, mercedes, probleme autonomie, review, whattruck eSprinter 312 Furgon L2, autolatest, baterie, sarcina reala eSprinter 312 Furgon L2

Germanii de la Mercedes Benz au lansat pe piata din Europa in urma cu doi ani mult laudatul Mercedes eSprinter Furgon 2020.

Marea problema a lui Mercedes este ca de atunci si pana in prezent clientii NU si-au cumparat aceste utilitare pentru ca nu au cum sa functioneze eficient pentru un transportator.

eSprinter 312 Furgon L2, mercedes, probleme autonomie, review, whattruck eSprinter 312 Furgon L2, autolatest, baterie, sarcina reala eSprinter 312 Furgon L2

In primul rand trebuie spus ca Mercedes Benz Vans Romania vinde versiunea de baza fara nici un echipament optional cu un pret incepand cu 65.000 euro, masina de baza afisand o autonomie WLTP doar de 110 km.

Mai mult decat atat, versiunea de baza eSprinter 312 Furgon L2 nu are oferit standard AER CONDITIONAT, RADIO, SCAUN REGLABIL etc!

eSprinter 312 Furgon L2, mercedes, probleme autonomie, review, whattruck eSprinter 312 Furgon L2, autolatest, baterie, sarcina reala eSprinter 312 Furgon L2

Pur si simplu, o Dacia Spring in echiparea de baza este full-options vs acest mult laudat eSprinter 312 Furgon L2 2022!

Socant este ca si versiunea cu baterie mai mare eSprinter 312 Furgon L2 nu are nici un echipament oferit standard, model care se vinde in Romania incepand cu suma de 73.126 euro TVA inclus.

eSprinter 312 Furgon L2, mercedes, probleme autonomie, review, whattruck eSprinter 312 Furgon L2, autolatest, baterie, sarcina reala eSprinter 312 Furgon L2

Si ultimul detaliu despre care Mercedes spune ca este normal, este sarcina legala a masinii care nu depaseste 840 kg, adica aceasta masina nu poate trasporta nici macar jumatate cat poate un Sprinter diesel de baza cu un pret mai mic cu 30.000 euro!

Daca ne uitam pe fisa tehnica a germanilor vedem ca acest eSprinter cantareste la gol 2652 de km, iar daca luam in calcul greutatea maxima admisa de 3.5 tone vedem ca sarcina reala este chiar mai mica de 840 de kg!

eSprinter 312 Furgon L2, mercedes, probleme autonomie, review, whattruck eSprinter 312 Furgon L2, autolatest, baterie, sarcina reala eSprinter 312 Furgon L2

Electrificarea segmentului comercial este doar un vis frumos al fanaticilor europeni, in realitate chiar si peste 50 de ani vom avea un transport comercial in Europa care va avea motorizari diesel extrem de eficiente!

eSprinter 312 Furgon L2, mercedes, probleme autonomie, review, whattruck eSprinter 312 Furgon L2, autolatest, baterie, sarcina reala eSprinter 312 Furgon L2

Ia sa auzim...

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.