Piaggio Porter Maxxi este una dinte putinele modele comerciale care nu au succes pe piata auto din Romania. De fapt acest model Piaggio Porter Maxxi 2019 are un pret de peste 23.000 euro si ofera mult prea putine pentru un pret atat de mare.
In Romania clientul traditionat cumpara o utilitara de 3.5 tone pe care o foloseste exclusiv in marile orase ale tarii, masini cu sarcini de peste 1.5 tone.
In realitate clientul roman nu doreste un Piaggio Porter Maxxi prentru ca este prea slab, prea scump si ofera o cabina extrem de mica pentru sofer si pasager.
Exact acestea sunt motivele pentru care romanii prefera cu miile modele precum Renault Master, Ford Transit sau Mercedes Sprinter.
Si supriza cea mare este ca daca mergi la un showroom Renault poti pleca acasa cu un Master nou nout chiar si cu suma de 23.000 euro, pret pentru care poti alege un Porter Made in Italy dedicat doar celor care vor masini mici.
O alta mare problema este si pretul unei instalatii de GPL care este de 1750 euro pentru un Piaggio Porter Maxxi, iar pentru un Renault Trafic 2.0 i o instalatie Tomasetto STAG costa undeva in zona de 500 euro cu 3 ani garantie fara limita de km.