Primul camion 100% Electric MAN TGM 18.360 E 4×2 LL merge doar 130 km

MAN TGM 18.360 E 4x2 LL, autonomie MAN TGM 18.360 E 4x2 LL, probleme MAN TGM 18.360 E 4x2 LL, whattruck MAN TGM 18.360 E 4x2 LL, consum curetn MAN TGM 18.360 E 4x2 LL, acumulator MAN TGM 18.360 E 4x2 LL

MAN TGM 18.360 E 4×2 LL este in acest moment primul camion de dimensuni normale care este propulsat de un sistem 100% electric.

 MAN TGM 18.360 E 4x2 LL, autonomie  MAN TGM 18.360 E 4x2 LL, probleme  MAN TGM 18.360 E 4x2 LL, whattruck  MAN TGM 18.360 E 4x2 LL, consum curetn  MAN TGM 18.360 E 4x2 LL, acumulator  MAN TGM 18.360 E 4x2 LL

De fapt vorbim de un motor care ofera o putere maxima de 265 kw si de un acumulator care are o capacitate de 149 kwh, sistem care permite camionului sa atinga in teorie o autonomie de 130 km.

 MAN TGM 18.360 E 4x2 LL, autonomie  MAN TGM 18.360 E 4x2 LL, probleme  MAN TGM 18.360 E 4x2 LL, whattruck  MAN TGM 18.360 E 4x2 LL, consum curetn  MAN TGM 18.360 E 4x2 LL, acumulator  MAN TGM 18.360 E 4x2 LL

Adica daca incarcam acest acumulator putem merge in sacina doar 130 km, range extrem de mic chiar si pentru un camion full size care poate transporta o sarcina normala unui camion diesel.

 MAN TGM 18.360 E 4x2 LL, autonomie  MAN TGM 18.360 E 4x2 LL, probleme  MAN TGM 18.360 E 4x2 LL, whattruck  MAN TGM 18.360 E 4x2 LL, consum curetn  MAN TGM 18.360 E 4x2 LL, acumulator  MAN TGM 18.360 E 4x2 LL

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Din pacate acest motor si acest acumulator sunt o incercare inutila din partea celor de la MAN pe o piata inca dominata de motorizari diesel sau LPG.

Ia sa auzim...

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.